pondělí 24. prosince 2012

Novinky na webu

Jak vidíte :) změnila jsem šablonu blogu, cítím velkou touhu po změně,... Chystám pár změn, tak se s vámi chci podělit o své plány, které nejsou ani tak plány, jako vnitřním tušením brzkých změn...
  • objevila jsem v nastavení funkci Stránky, na těch začnu brzy pracovat, mám potřebu sepsat nějaké praktické věci, sepsat své zkušenosti, asi i něco o mne (aby si mne mohli zaškatulkovat ti, co to zatím potřebují, aby mohli druhému důvěřovat, abych se jaksi zlidštila a získala "Tvář" - nejsem přeci nějaký Anonymous :)
Pokud máte někdo nějaké nápady, návrhy, poznatky - budu jedině ráda - napsat mi je můžete buď do komentářů, nebo na email uvedený pod fotkou vpravo. Budu se těšit...

Velmi se těším se na novou energii webu a vše, co s ní přijde. V nadšení Anamel

ps 25. 12. - Jak vidíte, Anamel se pro dnešní den stala grafikem, nový banner a postranní lišta, co na to říkáte?

Intuitivní přístup k práci s Adobe creatorem pro tvorbu bannerů jaksi zklamal :D Musím se ale pochválit - našla jsem tlačítko zprůhlednit pozadí, tím to však skončilo... Návod jsem číst odmítla, vymeditovala jsem si jiné řešení... :) An.

Žádné komentáře:

Okomentovat