sobota 29. června 2013

Kořeny žárlivosti a láska v mém pojetí

Jak jsem si celý život nevážila sebe sama a nevěřila jsem, že má společnost za to stojí, byla jsem velmi žárlivá - úzkostlivě plná strachu z opuštění, odmítnutí. Bylo ve mne zakořeněno přesvědčení, že druhý je se mnou jen do té doby, než se objeví "něco lepšího". 

Láska je energie, která nás přitahuje k těm, kteří pro nás mají dar poznání. Moji největší (m)učitelé mi dali dar uvědomit si, že jsem krásná, vtipná a moudrá žena a že pokud mi nějaký vztah nevychází, je to boží ochrana před lekcemi, které už nemám zapotřebí, neboť už alespoň tuším, kde je má hodnota. A život mi ukazuje, že za každého, který odejde, neboť mne neuzřel, mi bůh dá vztah nový, položený na upřímnějších základech. 

Události posledních měsíců mne mé žárlivosti definitivně zbavily. Dát druhému svobodu je nádherné, ale ta svoboda, kterou tím dávám sobě je opojná... 

Láska, kterou ke druhým cítím, tu byla, je a vždy bude hlavně pro mne... Není potřeba ji vystavovat na piedestal, taková láska nepotřebuje opětování, je darem, který může a nemusí být přijmut... Je mnoho lidí, kteří rezignovali na lásku, ale oni nerezignovali na Lásku, jen na to zkažené a smradlavé nárokování a majetnictví, co jsme z mezilidských vztahů udělali... S Láskou Anamel

Autor článku: Jana Anamel Mráčková 

Článek (či jeho části) je možné sdílet v nezměněné podobě včetně aktivního odkazu na http://poselstviohne.blogspot.cz.


Děkuji za příspěvky

  • Česká spořitelna, platby z ČR: 1384419103/0800
  • Fio banka, platby z ČR: 2100410460/2010
  • Fio banka, platby ze SLOVENSKA: 2100410460/8330 

Žádné komentáře:

Okomentovat