úterý 18. června 2013

Příběh o Vesmíru, co se chtěl poznat

Byla jsem Vesmírem, chtěla jsem poznat, co všechno obsahuji, chtěla jsem dopodrobna prozkoumat a prožít každý kousek sebe sama - a to v různých kombinacích, sledovat, co z té interakce vznikne. Já Vesmír neposuzuji, pouze expanduji. A tak jsem se stala Zemí, Vzduchem, Ohněm, Vodou, stala jsem se Láskou i Chaosem, neboť to vše je mou součástí, chtěla jsem to vidět, ale to mi nestačilo, a tak jsem se stala Lidstvem, stala jsem se sedmi miliardami částí sebe sama. Učím se být takto roztříštěná, až se každá má část plně přijme se vším, co bylo ze mne do ní vloženo, už nikdy nebudu stejným Vesmírem. To je evoluce s-tvoření.


Autor článku: Jana Anamel Mráčková 

Článek (či jeho části) je možné sdílet v nezměněné podobě včetně aktivního odkazu na http://poselstviohne.blogspot.cz.


Děkuji za příspěvky

  • Česká spořitelna, platby z ČR: 1384419103/0800
  • Fio banka, platby z ČR: 2100410460/2010
  • Fio banka, platby ze SLOVENSKA: 2100410460/8330 

Žádné komentáře:

Okomentovat