úterý 28. května 2013

Femme fatale a strach z mužů

Mnoho událostí v mém životě bylo řekami, které tekly do kopců. Život vzhůru nohama. Člověk často dělá věci opačně, než by si přál - v touze po bezpečí se žene do absurdních situacích, aby pochopil, kde pocit bezpečí pramení, možná aby našel někoho, kdo mu to bezpečí poskytne. Maroko mi nastavilo zrcadlo, abych pochopila svou životní cestu v souvislostech, možná i trochu cestu Ženy, cestu Člověka.

Myslela jsem, že se učím větší důvěře v lidi i v boha, namísto toho jsem věčně zavírala dveře svého srdce - protože je to jednodušší, protože ty řeky vyhloubily velká a hluboká koryta, ze kterých není vidět ani na obzor, natož za něj...

Má duše je v posttraumatickém šoku, a vlastně dlouhou dobu byla, to nesnižuje míru a kvalitu blaženosti, které jsem dosáhla, jen všichni máme v těle spoustu zavřených děsivých krabiček, které jsou nám dány postupně otevírat.

Bůh mi dal zopakovat desetiletou životní zkušenost během 14 dní, abych uviděla a ucítila všechny ty tendence a způsoby myšlení, které mi brání ŽÍT a MILOVAT. Najednou ty zdánlivě nesouvisející věci splývají v jeden oceán mé vlastní existence - otec, bezpečí, manipulace, sexualita, tvrdost, křehkost... Teď vidím, jak jsem se schovávala za nejrůznější poučky o světě a životě... malá vyděšená holka, co odmítá život, a i přesto kráčí v přesných šlépějích boha. Ale byla to pravda, bylo to skutečné, ten život předtím i vše, co jsem žila a o čem jsem psala, ... jen teď . teď už to pravdou není, protože se ve mne udál další kvantový skok... a tak je čas hledat nový způsob fungování. Příliš často jsem se nechávala přesvědčit něčím vnějším a nakonec - na ničem nezáleží, jen na tom, jak si interpretuju skutečnost já sama...

Velké světlo přitahuje velkou temnotu, bůh skrze nás svítí do nejtemnějších koutů sebe sama...

Svět není připraven zrcadlit Nevinnost a Lásku, tady v ČR jsme v bublině, inkubátoru, tady se duchovní zákony žijou poměrně lehce - tady, nechceme-li se setkat se zlem, nepotkáme (a i to je volba, v pořádku, ale nelze dělat, že zbytek světa neexistuje). Za hranicemi Evropy jsou jiná pravidla hry, aspoň tam v Maroku (a vlastně i tehdy v Londýně, v Římě i Španělsku - jen já jsem ty opakující se vzorce neviděla), tam dotek boží lásky pálí, bortí, hroutí, a dobrým lidem se dějí zlé věci, protože když se nové vědomí dotkne staré vibrace, způsobí to nejprve výbuch a lidé kolem začnou bláznit. A čistá duše musí mít ostré lokty a jasné hranice... a obrovskou důvěru v boha, že žádná lekce není bezúčelná... A tak nevinná květinka Anamel pochopila, že bůh jí ochrání a že život přestane být bojem, začne-li konečně důvěřovat Muži...

A kolem nás se bortily staré zdi a já byla na hraně sebe sama, těsně u bran sebezničení - abych konečně uviděla, jaké zábrany mi způsobil můj vnitřní děs z mužů... A uviděla jsem ten strach, uviděla jsem, jak se mé tělo v blízkosti muže (ať milovaného nebo nenáviděného) začne klepat a myšlení přepne do primitivní části mozku, ta tam je veškerá duchovní a duševní vyspělost, najednou jsem jen jeskynní žena neschopná reakce, neschopná odporu s prostou otázkou na rtech "Bože, co mám dělat?"...

A tak stojí proti sobě na tomto světě schopnost ženy manipulovat s mužem a schopnost muže zmocnit se těla ženy... dva principy, jež proti sobě bojují ze vzájemného strachu ... "já se tě zmocním, abys se mnou nemohla manipulovat, a já si tě obmotám kolem prstu, aby ses mne nikdy nemohl zmocnit"... a oni mne uzřeli, ucítili dotek mé duše, a tak se zalekli, že se mne chtěli zmocnit, chtěli mne pošpinit... abych zalezla zpátky do své ulity...

Maroko mi ukázalo moje nejhlubší vnitřní strachy a předsudky k mužské energii. Jednou Vám možná povím příběh o tom, jak Anamel dostala během 14 dní tolik lekcí svého strachu a předsudků k mužům, které očividně nepochopila, až zahodila všechny kecy o tom, že "dobří potkávají jenom dobré" a s nožem v ruce skopala zfetovaného marokánce, který byl asi osmým, co před ní mával svým penisem...

A já pořád věřím, že jsme nepotkali zlé lidi, oni to prostě jen neustáli... Byly to jen můry, co se zalekly velkého světla, které je tak pálelo, že se začali chovat iracionálně, a možná taky ne, ale něčemu věřit musím... Protože, co by mi pak zbylo? Mám dvě možnosti - pro ochranu sebe sama se stanu ironickým pankáčem (poteču znovu do kopců) nebo mi to konečně "doteče" do DNA a já se přeprogramuju? Bože, dej mi sílu poznat tvou vůli...

Do Maroka jsem odjela jako naleštěné růžové kytičkové autíčko pro barbínky, vracím se jako oprýskaný zaprášený cadillac...

Hledání ztracenné nevinnosti. Kam se poděla? Možná jsme ji my ženy odevzdaly, ze strachu a pro trochu pocitu bezpečí - odevzdaly jsme svou sílu měnit svět, pustily jsme se svých vizí a ideálů lásky, staly se asertivními robohospodyňkami a nechaly se podmanit svým strachem z mužské síly... pro strach  jsme se staly uzavřenou schránkou bolesti, která má hranice, přes něž jen tak někdo nepřekročí...

To, co žena potřebuje k tomu, aby se mohla stát skutečně ženou, velvyslankyní lásky a nevinnosti, důvěry a vášně, života a radosti - je pocit BEZPEČÍ... a ten přichází skrze muže, otce, milence i ty náhodné anděly, které potkáváme na své cestě životem... už to vím, už tomu rozumím, oni jsou já - a skrze ně já sama sobě dávám bezpečí. Díky Bože... Vím, že po mne nechceš žádné oběti na oltář...

Jeho bůh byl stejný jako můj. Inš´aláh. Když si to bůh bude přát...

Pokračování příběhu: Bůh je láskou i chaosem, jak jsem znásilnila sama sebe

Autor článku: Jana Anamel Mráčková 

Článek (či jeho části) je možné sdílet v nezměněné podobě včetně aktivního odkazu na http://poselstviohne.blogspot.cz.


Děkuji za příspěvky

  • Česká spořitelna, platby z ČR: 1384419103/0800
  • Fio banka, platby z ČR: 2100410460/2010
  • Fio banka, platby ze SLOVENSKA: 2100410460/8330 

10 komentářů:

  1. Ahoj Anamel, díky za příběh... tu skleníkovou květinku jsem v posledním měsíci taky u sebe rozpoznala, manipulaci s muži taky přesně jak píšeš. Moc zdravím a objímám, pa Iriska

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono to bude asi tak, že je galaktické jaro a květinky musí na vzduch. Děkuji Ti, objímám. S Láskou, milá Iris. Anamel

      Vymazat
  2. Ti marokánci nebyli ani zlí ani hodní, byli takový jaký byli. To co se stalo bylo přesně to co jsi potřebovala zažít k tomu, aby ses něco naučila nebo něco pochopila. Když to člověk nezvládne při první lekci, moudrý vesmír mu bude připravovat další a další lekce, dokud se to nenaučí a klidně bude i stupňovat intenzitu.
    Když člověk duchovně roste, tak je běžné, že se vynořují další sračky, který musí zvládat. To je nevýhoda duchovního růstu.
    Myslím si že máš problém "přijímat život takový jaký je" a to včetně všech sraček okolo, špatnýho chování druhých lidí a toho jak nesmyslný život lidé vedou, muset se na to dívat a být součástí toho.
    Seš takovej trochu "mimoň", který je zranitelný a svou zranitelnost neschovává za maskou jako nějaká "železná lady" a tak se stává snadným terčem útoku. (mimoň myšleno vzhledem k tomu co je v dnešní době "normální"). Možná se v něčem pletu, protože soudím podle sebe. Tonda

    OdpovědětVymazat
  3. Toníku, děkuji. Lépe bych to nevyjádřila. S tím přijímáním nebo resp. odmítáním života jsi se trefil do černého. Vždycky mě to vrátí do stejného bodu: "Bože, proč?" A on mi odpoví - protože je to hra... a já se vrátím zpátky na píseček a pořád nechápavě kroutím hlavou, proč někdo bábovičky boří, když je může stavět, na úrovni mysli to chápu, ale ještě je tam pár vrstev laku, které se musí ošoupat, než se to přijímání stane přirozeným... Možná, kdybych sama sobě pro jednou dovolila hrát tu druhou roli, přestala bych to tak odmítat - vždyť odmítáním druhých odmítáme pouze aspekty sebe sama...

    Maroko bylo přesně takové, jaké mělo být, však božský plánovač mi dal mnoho důkazů.

    Osobně si myslím, že jsou určitá životní témata, která se nám vrací neustále pod lupu, v různých barvách, intenzitě, časových intervalech, abychom to pochopili ze všech stran (a v mém případě o tom třeba i psali).

    Jistě je ve vesmíru možnost, že bychom tyto lekce pochopili hned napoprvé, ale to bychom přišli o všechnu srandu, které se říká život. Opakování lekcí je podle mého záležitostí pohledu lineárního času, ten se říká ovšem, že neexistuje, a tak se všechno asi propojuje v jeden spirálovitý kvantový celek, kde vše dává dokonalý smysl a jedna zkušenost bez druhé by neměla ten potenciál (1+1=3), a tak pro mne úchylák z Londýna naprosto perfektně souvisí s úchylákem z Maroka :D

    A já už nemusím být znovu pankáč, mou novou lekcí je naučit se být mimoň s trochu ostřejšími lokty a schopností říkat Ne, když se mi něco nelíbí...

    OdpovědětVymazat
  4. Mam te rada, protoze rikas pravdu.
    Velke svetlo pritahuje velkou temnotu.
    Tara

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Ti, i tvé Světlo, Taro. Je to cítit. Děkuji za propojení. Anamel

      Vymazat
  5. Stanovit si hranice a říkat ne se já učím na dětech. Ja své dceři a na dětech v MŠ a ZŠ, které učím angličtinu. První rok byl "hustý", bylo mi hloupé je napomínat, ale zase jsem trpěla jejich chováním a hlavně absolutně nechápala proč se tak proboha chovají? :-) Ta hranice přijímat a nehodnotit a zároveň jasně vědět, co ano a co ne, nenechat se tím spolknout a dívat se na svět s nadhledem a soucitem, wow, to je strašně náročné balancování na hraně. Každou chvíli čekám, kdy to zase neustojím :-)))

    OdpovědětVymazat
  6. jako kdybys mi psala z duše, jen já jsem si pro lekce nemusela jet až do Maroka...všechny přišly až do mého domnělého bezpečného místa, ikdyž jsem se cílevědomě schovávala :-) a tak "konečně" mi došlo, že je čas vylézt z nory, protože sama před sebou se neschovám a strachům musím se zdviženou bradou a rozklepanýma kolenama čelit :-) Díky za tvoje skvělé články Anamel, Zdenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Zdeni, za sdílení zkušenosti. Ano, čas schovávání se před životem v bezpečných hnízdečkách už je u konce, každého to dříve či později vytáhne ven, tak nám všem přeji hodně štěstí, otevřené srdce a když bude potřeba, tak i ostré lokty.

      Vymazat
  7. Mozna kdyby zeny poznaly lip muze a jejich prirozenost,kdyby muzi poznali lip zeny a jejich prirozenost a vsichni poznali sami sebe a svou prirozenost a vsichni o tom dokazali spolu pravdive promlouvat.....pak.....mozna.......proud

    OdpovědětVymazat