pondělí 8. července 2013

Liveinspirit.cz ožívá

Liveinspirit.cz ... Život v inspiraci. Život jedno-duše.

Tak jsem se přátelé konečně přestěhovala do nového anamelího domečku - Liveinspirit.cz, který se postupně bude rozrůstat. Co bude s Poselstvím nevím, možná si ho nechám, možná ne, to ví bůh, asi budu chvíli jednou nohou tady i tam.

Na uvítanou naleznete na novém webu jedno zamyšlení o svobodě, (ne)jistotách a strachu ze závazků... - první článek Od jistoty ke svobodě – strach ze závazků. Krásné novoluní všem. An.

Autor článku: Jana Anamel Mráčková 

Článek (či jeho části) je možné sdílet v nezměněné podobě včetně aktivního odkazu na http://poselstviohne.blogspot.cz.


Děkuji za příspěvky

  • Česká spořitelna, platby z ČR: 1384419103/0800
  • Fio banka, platby z ČR: 2100410460/2010
  • Fio banka, platby ze SLOVENSKA: 2100410460/8330 

2 komentáře:

  1. Milá Anamel, tento web jsem objevila teprve nedávno a ještě mi nestačil zevšednět, hlavně grafikou jsem unašena hned po skvělých článcích. Tvůj nový domeček je zatím takový obyčejný, jako jiné domečky na netu. Tento vyniká ... nezvírej ho, prosím,
    s láskou Johanka <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Johanko, děkuji Ti za komentář <3. Samozřejmě každý web odráží množství času a energie, kterou do něj vložíme, proto i Liveinspirit bude růst a krásnět s postupem času, a tak se jednoho dne stane, že bude krásnější než Poselství. Když jsem před 2 lety s Poselstvím začínala, bylo obyčejné a takové nijaké, než jsem postupně vytvořila jeho individuální tvář. Krásný den. An.

      Vymazat