úterý 25. června 2013

25. 6. Mistrovství Života

Mistrovství netkví v meditaci, ani ve veganství, ani v materializaci svých "lepších" stránek, umění života se skrývá ve schopnosti vnímat každodenní situace jako zrcadlo pravdy, v uzření a prožívání svého autentického Já, včetně všech svých zraněných podosobností. Léčení čehokoliv je odmítáním sebe sama. 

Jeden den můžu být veganem a druhý si dát steak, přítomný okamžik bez nároku na sebedefinování něčeho trvalého. Pro mne - doba léčení skončila, ... chtěla jsem pořád něco léčit, něco odpouštět, něco MĚNIT... pak jsem pohlédla bohu do očí, on řekl Jsem dokonalý... a já zjistila, že se dívám sama na sebe... a ten prožitek nelze dát do slov, ale tak nějak si představuju absolutní sebe-přijetí...


Nebojme se cokoliv opustit, jedině Život sám je to, na čem záleží...


Dnes jsem v metru potkala revizora a nekecám - byl to jeden z nejsrdečnějších momentů v celém dni. Ačkoliv byla má peněženka o 800 tenčí, já se smála od ucha k uchu, protože vesmír udržuje rovnováhu. Bylo to tak skutečné a tak mi to zvedlo náladu, že jsem z metra radostí div nevytančila.

Autor článku: Jana Anamel Mráčková

Článek (či jeho části) je možné sdílet v nezměněné podobě včetně aktivního odkazu na http://poselstviohne.blogspot.cz.


Děkuji za příspěvky

  • Česká spořitelna, platby z ČR: 1384419103/0800
  • Fio banka, platby z ČR: 2100410460/2010
  • Fio banka, platby ze SLOVENSKA: 2100410460/8330 

3 komentáře:

  1. Jede Schrödinger a Einstein autem a srazí kočku. Einstein se chce jít podívat, jestli kočka přežila. Schrödinger ho zastaví se slovy "Neblázni, chceš ji zabít?"

    Tara

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Týjo, já jsem asi chvíli byla Schrödinger... realita je taková, jakou jí chceme vidět... ale i to je v pořádku, když si dokážeme v pravý čas všimnout, že ta realita se změnila a že je potřeba vidět jinak...

      Vymazat
  2. Krásné, tak krásné. Já ani nemám slov. A anonym s Schrodingerem také :-))

    OdpovědětVymazat