čtvrtek 2. května 2013

A-glosa: Vnitřní dítě a světlo mysli

Jaký nádherný den to byl a celá ta smršť čirého dětského a nevinného štěstí začala, když jsem si z křupek postavila lamu Tlamu a pak jsem jí ukousla hlavu. 

Vše je důležité - hrát si, cítit, ale i myslet, neboť myšlenka jest Světlo, já sama jsem zhmotněnou myšlenkou Boha a uprostřed mé hlavy září bod, jež konečně osvětluje mé myšlenky a naplňuje mou mysl Duchem, je to hvězdná brána, která mne spojuje s kosmickou Ideou - je to rovina Genius - rovina, kde se mysl dotýká Boha a Bůh vstupuje skrze nás na Zem... pokud mysl nepoužíváme tvořivě v každé minutě svého života - k Tvorbě vlastního života, kosmická energie tam dle zákona prázdnoty šoupne jakýkoliv odpad, aby nás jeho zápach přivolal zpět - do světla naší mysli... pak se život stává jednoduchým, protože všechna řešení už máte - kde jinde než ve vlastní hlavě (a vskutku nemusíte ani nic číst nebo hledat - buď se odpověď objeví přímo v mysli nebo Vám jí Bůh hodí na  fb zeď či pošle emailem :) ... Vedle každého problému se již nachází i odpověď - jen se jí musíme otevřít a jako pohár se nechat naplnit božskou inspiraci. Ať se jedná o nákupní seznam, aranžmá pokrmu na talíř nebo cestu ven z problémů, které se doposud zdály neřešitelné. 

Autor článku: Jana Anamel Mráčková 

Článek (či jeho části) je možné sdílet v nezměněné podobě včetně aktivního odkazu na http://poselstviohne.blogspot.cz.


Děkuji za příspěvky - č.ú. 1384419103/0800


Žádné komentáře:

Okomentovat