čtvrtek 30. května 2013

Toaleta jako meditárna


Musím se Vám pochlubit s něčím vskutku netradičním - já mááám super průůůjem, sedím na záchodě a prozpěvuju si: "s láskou nechávám odejít vše, co mi už neslouží". Toaleta je moje nejoblíbenější meditárna, tam jsou výsledky vidět hned. A to zcela bez ironie. Jak nahoře, tak dole. Jak vně, tak uvnitř. Jde to ven, huráá 



Tuhle informaci jsem si nechávala pro a-maily, ale já jsem po Maroku tak oprsklá, že to klidně zveřejním tu.


Autor článku: Jana Anamel Mráčková 

Článek (či jeho části) je možné sdílet v nezměněné podobě včetně aktivního odkazu na http://poselstviohne.blogspot.cz.


Děkuji za příspěvky

  • Česká spořitelna, platby z ČR: 1384419103/0800
  • Fio banka, platby z ČR: 2100410460/2010
  • Fio banka, platby ze SLOVENSKA: 2100410460/8330 

1 komentář:

  1. Ano :-))) u mně nápodobně, když jsem potřebovala oddechovat od namáhavé práce, tak jsem šla na zhasnuté toaletu nechat ponořit do sebe v míru :-D

    S láskou Bofinka :-)

    OdpovědětVymazat