pátek 10. května 2013

Rozloučení - putování za vůní marockých růží, tedy mou duší...

Připravila jsem pro vás článek o tom, kam cítím, že budou směřovat mé tvořivé kroky, publikuje se o půlnoci z 11. na 12., přesně v době, kdy naše letadlo přistane v marockém vnitrozemí. Dále se každé ráno automaticky publikuje příspěvek obsahující tvorbu čtenářů, bude jich 5, pak nastane Mlčení, Ticho... a z něj se vynoří to nové. 

Včera jsem se divila, co ten solar mi vyvádí, vždyť před cestami takhle nervózní nebývám. A i když tohle je cesta výjimečná a hluboká - blíž a blíž k mé duši a všemu, co jsem - včera to se mnou házelo teda slušně. 

A co jsem čekala - naplánovat si svou první mimoevropskou cestu na květen 2013 na dobu novu spolu se zatměním slunce? To vypadá jako perfektně naplánovaný způsob odevzdání hromady programů a pochybností - krok do nového, nepoznaného.

Díky bohu, že se ke mně vždy dostanou informace včas a já nemusím propadat panice, že další konečná bude v Bohnicích. 

Informace=světlo. Budu se ale muset naučit méně  čekat (nebo vůbec nečekat) na informace zvenčí a poslouchat pokyny z nitra, který ještě stále občas nedůvěřuju.

Cítím, že si potřebuju udělat VLASTNÍ názory - má nižší já jsou naočkovaná programy mých bližních (co všechno nám hrozí za nebezpečí + naprosto neopodstatněné předsudky k islámu a Africe), mé vyšší já to láskyplně pozoruje a vidí, že vše vede jedinou cestou Lásky. Pohlcená strachem z neznáma, jsem včera prosila o odpovědi a v tu chvíli začala hrát píseň Peaceful desert a mé vyšší já mi řeklo - Anamel, ty jsi mír a mír přitahuje mír, tak už se ničeho neboj... A strach byl transformován na dobrodružného ducha té divoké Ženy, co se ve mne ukrývá...

Čeká mne 16 dní plně v přítomném okamžiku, v důvěře v božskou esenci, ve víře v sebe sama a vděčnosti za život, ve svém vnitřním míru i zcela nepoznané bouři proměn. 

Loučím se s Vámi - Já, starší verze Anamel. Až se vrátím 26. 5., budu Jiná - možná jen zas o trochu víc já. Budu něžná i pevná, milující, a proto milovaná, už nikdy pochybující AnámEl. 

A co bude dál? Necháme se překvapit. Už nyní cítím, že éra Ohně končí, neboť vnitřní boj je dobojován, a tedy je zde prostor pro tvořivého Ducha tohoto světa, vesmíru i ves-mírů...

Autor článku: Jana Anamel Mráčková 

Článek (či jeho části) je možné sdílet v nezměněné podobě včetně aktivního odkazu na http://poselstviohne.blogspot.cz.

Děkuji za příspěvky

  • Česká spořitelna, platby z ČR: 1384419103/0800
  • Fio banka, platby z ČR: 2100410460/2010
  • Fio banka, platby ze SLOVENSKA: 2100410460/8330 

Žádné komentáře:

Okomentovat