úterý 12. srpna 2014

Vita perfecta. Život ti dal veškeré kompetence k přítomnému okamžiku.

Moje duše ráda lomcuje strukturami, aby se ukázalo, jestli jsou pravdivé, stabilní a ještě pořád přínosné. Sama na sobě jsem to zažila nesčetněkrát, nepřijde den, kdy bych nějakou vlastní rigiditu nerozbořila. Přijede ke mně všežravec, odjede vegetarián. Přijede ke mně fruktarián a dostane naprosto nádherný záchvat pizzožroutství - a dovolí si ho. Úžasné. Vita perfecta! Život sám ve své nádheře. 

Nesnažme se být dokonalými stroji, buďme zodpovědnými lidmi a choďme cestami bez odporu k čemukoliv, jedině tak oprostíme svou osobnost od nezdravého povyšování se, které nám přináší vinu a okrádá nás tedy o možnost prožívat čirou radost. 

Zbožňuju své bytí, protože nemusím vyvíjet žádnou snahu či námahu, ono stačí být já a v tom světle se základy mylných přesvědčení ukážou samy. Život mi svou zkušeností dal veškeré kompetence k přítomnému okamžiku. 

Tak věřte tomu, že i Vám stačí být *pouze* vy!

Autor článku: Jana Mráčková, Anamel 

Článek (či jeho části) je možné sdílet v nezměněné podobě včetně aktivního odkazu na http://poselstviohne.blogspot.cz.


Děkuji za příspěvky

POZOR - ZMĚNA - ZRUŠEN ÚČET U ČESKÉ SPOŘITELNY, SVÉ PŘÍSPĚVKY POSÍLEJTE NA FIO ÚČET:
  • Fio banka, platby z ČR: 2100410460/2010
  • Fio banka, platby ze SLOVENSKA: 2100410460/8330 

Žádné komentáře:

Okomentovat