čtvrtek 7. března 2013

Anamel - vymetač cukráren

Někdo tomu říká neúcta k tělu - já tomu říkám úcta k Životu... ale trvalo mi nějakou chvíli, než jsem si to srovnala a zjistila, kde je pro mne ta hranice mezi zdravým životním stylem a oslavou darů Země... Jak já s oblibou říkám - Kde jinde ve Vesmíru si můžete dát takovou lahodnou nádheru? 

Ve své stravě se pohybuju od brethariánství přes vitariána, vegetariána po zákuskového labužníka - podle nálady a potřeby. Není-li vina, nejsou následky. Jako u všeho u mne platí pravidlo - dopřát svému tělu nejvyšší možnou kvalitu. Tu naštěstí poznám "od oka", takže se nemusím bát, že bych pozřela nějaké nepřiměřeně chemické nechutné polotovary.

Každopádně moje osobní léčitelka kočka Andromeda vždy pozná, že "Anamelka zas oslavovala Život" a nekompromisně mne po příchodu domů začne masírovat břicho. Odstrčit se nedá - je to její mise.

Nejraději chodím do cukrárny s více lidmi - aby toho člověk mohl více ochutnat.

Důležité je nebýt otrokem své vlastní chuti. Pak si představuju jakoukoliv dobrůtku jako přidanou hodnotu skvělého života - s přístupem "můžu si tě dát, ale když si tě nedám, nic to se mnou neudělá" neztrácím svou svobodu.

 S Láskou - Anamel, vymetač cukráren :)





Autor článku: Jana Anamel Mráčková 

Článek (či jeho části) je možné sdílet v nezměněné podobě včetně aktivního odkazu na http://poselstviohne.blogspot.cz.


Děkuji za příspěvky - č.ú. 1384419103/0800



3 komentáře:

  1. Super! S uctou Bofinka

    OdpovědětVymazat
  2. Jaj, to mám úplně stejně:-D byla jsem rok bez cukru na docela přísném režimu, ale pak jsem zjistila, že nemůžu nejíst čokoládu. Teď naopak poslouchám své tělo bez nějakých pravidel. Jsou u mě dny vitariánské a naopak jindy si dopřeju tabulku čoko a vídeňskou kávu! :-D prostě následuju tu chuť na něco, kam mě dovede. Největší blaho je pro mě svoboda výběru... Iriska

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iris, ano - svoboda výběru, to je hlavní pravidlo zdravého životního stylu. To vysvětluje, proč se kuřák může dožije 100 let, zatímco vitarián může umřít ve 40 na infarkt.

      Já to takhle měla s mléčnými výrobky, pár měsíců v pohodě. Když se to zlomilo, jedla jsem týden jenom jogurty :D Následně se vše vyrovnalo, mléčné výrobky nepotřebuju, ale jednou za čas si tělo řekne o nějaký ten kvalitní jogurt či tvrdý sýr...

      Vymazat