čtvrtek 28. března 2013

Sedm otázek od Lenchera (rozhovor pro Probuzení)

Na http://probuzeni.blogspot.cz/ najdete moje první interview, sedm otázek mi položil autor webu, Lencher Falprea. Rozhovor o pokoře, egu, strachu, sebepřijetí a mnoho dalším najdete na stránkách Probuzení.

Pro ty, kdo si nevšiml a zajímalo by ho - o úplňku jsem sepsala novou stránku O mně, co nabízím. Ucítíte-li volání, neváhejte mne zkontaktovat, můžete přes webový formulář, Facebook i mail (nejrychleji budu však reagovat, vyplníte-li webový formulář na zmíněné stránce o mně). Těším se, bude legrace ♥

Autor článku: Jana Anamel Mráčková 

Článek (či jeho části) je možné sdílet v nezměněné podobě včetně aktivního odkazu na http://poselstviohne.blogspot.cz.


Děkuji za příspěvky - č.ú. 1384419103/0800



1 komentář:

  1. Přečetl jsem tvou novou stránku O tobě, nádherný životní příběh.. Byl asi fakt silný úplněk, měl jsem až mystický sen o probuzení duše, úžasné. A k tomu ještě inspirace pro román, který dlouho nosím v hlavě a čekám na nosnou myšlenku. Ta přišla taky o úplňku. Díky za sdílení a tvou práci Anamel, inspiruješ mne a určitě nejsem sám. Ať se ti daří a přeji další úžasnou a svobodou cestu...

    OdpovědětVymazat