neděle 3. března 2013

Anamelí glosa - snídaně v okně a kočičí manžel

Když jsem pobývala v domečku se zahradou, trochu jsem se "rozmlsala" a teď mi chybí ty snídaně v trávě, na slunci, na čerstvém vzduchu. Inspirovala jsem se Áňou a po kočičím vzoru jsme dnešní dopoledne s mou spřízněnou duší Artemis strávily na parapetu (dala jsem si pod okno stůl, abychom se mohly nakrásno rozvalit a nechat sluneční paprsky léčit unavenou pleť a zaneřáděnou auru). Snídaně v okně. Sousedi byli tou myšlenkou tak pobaveni, že nám halasně do oken volali, ať si to pořádně užijeme... Mimochodem sháníme otce našich dětí - zatím teda jenom nějakého chlupáče pro naši kočku Andromedu :D (v případě zájmu o seznamovací schůzku pište na anamel.web(z)gmail.com)






Autor článku: Jana Anamel Mráčková 

Článek (či jeho části) je možné sdílet v nezměněné podobě včetně aktivního odkazu na http://poselstviohne.blogspot.cz.

Žádné komentáře:

Okomentovat