čtvrtek 18. června 2015

Jedna motorka. Dva lidi. Tisíce kilometrů. Podpořte mou další cestu - kupte si pohled nebo můj autorský e-zin Wild w@nderer :)

Jedu na Cestu. Začnu v Kyrgyzstánu, jedu na motorce na konec Asie a zpět domů, nebo kdo ví kam... Bude to náročné, půjdu na své limity, ale z hloubi své duše cítím, že to bude úžasné! Můj dosavadní svět  skládám do krabic, opouštím hnízdo a s důvěrou v Život prostě jedu dál... Buďte u toho se mnou! Budu na Vás myslet a pošlu Vám pohled :) Jde o jednoduchou formu, jakou můžete přispět na některý z nákladů této cesty (víza, letenka do Biškeku, oblečení na motorku, jídlo a veškeré bláznivé nápady, které mě po cestě napadnou a o kterých budu, bude-li zrovna internet, z cesty psát), a tím umožnit, aby se sen jedné holky, co donedávna nevěděla, že má motorkářskou duši, stal realitou! Díky
Něco mám našetřeno, něco mi chybí, proto na následujících řádkách nabízím úžasné produkty (od ceny 88 Kč), jejichž koupí mě můžete pomoci. Mám český i slovenský bankovní účet :) O stavu cestovatelské peněženky budu informovat hned pod tou anamelí (vlevo), která slouží k podpoře webu a která je díky krásným sdílným duším před mou cestou naplněná, abych mohla v radosti své zážitky a postřehy sdílet na svém webu Liveinspirit.cz, to hlubší půjde sem, na Poselství - to je prostě moje srdcovka, kde sdílím velmi intimně své nitro. Budu ráda, když alespoň touto formou poputujete se mnou! Sledujte mě, sdílejte mě... Pokud víte o někom, kdo rád podpoří, pošlete mu to, děkuji Vám!
Připravila jsem několik forem "POHLEDŮ" pro ty, jejichž srdce cítí, že mě chtějí a mohou podpořit více, zde jsou všechny varianty (můžete objednat na e-shopu: Labyrint světa, ráj srdce: Pohledy z tajemných dálek)

1. .forma: Můj autorský e-zin Wild W@nderer za 88 Kč (viz informace dole)

2 forma - na Vaši adresu zašlu pohled (nejspíš z Kyrgyzstánu, Mongolska či od Bajkalu - podle toho, kde najdu pohledy a zároveň známky a k tomu poštu - prý to není tak jednoduché):
  • Pohled s pozdravem z dálek s  moudrem získaným na cestě (300 Kč)
  • Pohled na pohledu - originální text z cesty jen a jen pro Vás (500 Kč) - v této variantě se budu snažit zamyslet nad určitým tématem, které mi cesta přinese, bude ojedinělé a nebudu se jím zabývat na žádném z jiných zasílaných pohledů - bude tedy synchronní zprávou přímo pro Vás
3. forma - osobní setkání po návratu:
  • Osobní pohledy - po návratu Vám osobně předám pohled a při kávě (Horažďovice, Praha, Plzeň, ČB) povyprávím své historky a předám vhledy, které mi cesta dala (max. počet, který bude fajn pro sdílení, jsou 2 lidé) (1 800 Kč)
  • Přednáška a promítání fotek širšímu publiku (v připraveném prostoru ve Vašem městě) (6000 Kč) - zde připravím promítání doprovázené historkami a ponaučeními, která mi cesta přinese a která se jako inspirace dají aplikovat i na běžný život někoho, kdo necestuje.


Jednou z uvedených možností, jak mě podpořit, je objednat si první díl mého nového 
autorského e-zinu Wild w@nderer (33 stran, obsah a úvodník najdete na stránce produktu), který jsem věnovala tématům, která značně omezují naši schopnost jít si za svými sny - schopnost rozeznat své potřeby a vzpomenout si na sny, mechanismus kontrastní zkušenosti, emoce studu a pocity viny. Dále se v něm svěřuji s historkou, jak jsem odbourala program hodné holčičky (kapitola Deník šílence:) nebo jakými synchronicitami jsem se vyrovnala se svou dřívější osamělostí a našla své spřízněné duše. E-zin je plný praktických cvičení a tipů. Po přičtení částky na účet Vám jej zašlu emailem, proto prosím zkontrolujte, zda vyplňujete správnou adresu. Pokud nebudete s obsahem spokojeni a napíšete mi email do 48 hodin, ráda Vám vrátím peníze. Přeji si, abyste oceňovali to, co je pro Vás přínosné.



Autor článku: Jana Mráčková, An 

Článek (či jeho části) je možné sdílet v nezměněné podobě včetně aktivního odkazu na http://poselstviohne.blogspot.cz.


Rozvoj článků podpoříte finančně nebo dárkem od srdce - obojího si cením a vážím, je to dar za dar.

  • Fio banka, platby z ČR: 2100410460/2010
  • Fio banka, platby ze SLOVENSKA: 2100410460/8330 

Žádné komentáře:

Okomentovat