středa 3. června 2015

Labyrint světa, ráj srdce - další cesta?

Pamatujete, jak jsem říkala, že cítím v kostech, že mě čekají změny, tak tu jsou: Liveinspirit, 2015 Střední Asie na motorce (na webu Liveinspirit budete v rubrice Labyrint světa, ráj srdce moci sledovat mojí cestu).

Ke každé cestě patří písnička a pro tu nadcházející to nemůže být jiná! :)

Lana del Rey - Ride..."I am fucking crazy, but I am free!"


Překlad: "Mám duši jako chameleon. Žádný morální kompas ukazující sever, žádnou stálou povahu. Měla jsem jen vnitřní nerozhodnost, která byla tak široká a rozbouřená jako oceán. A kdybych řekla, že jsem neplánovala, aby to takhle dopadlo, lhala bych. Protože jsem se narodila, abych byla tou jinou ženou. Tou, která nepatří nikomu, která patří všem, která nemá nic, aby mohla chtít všechno. S hořící vášní po každé zkušenosti a s posedlostí svobodou, která mne děsila tak, že jsem o ní nemohla mluvit a tlačila mne do nomádského bodu šílenství, které mne uchvacovalo a zároveň způsobovalo závrať.
Každou noc jsem se modlila, abych našla své lidi. Nemáme co ztratit, co získat, nic po čem bychom dál toužili - kromě touhy udělat ze svých životů umění.
Věřím v osobu, kterou se chci stát. Věřím ve svobodu volné cesty. A mé motto je stejné jako vždycky: Věřím v laskavost cizích lidí.

A když sama se sebou bojuji, jedu dál. Prostě jedu dál.

A kdo jsi ty? Jsi v kontaktu se všemi svými nejhlubšími fantaziemi?

Stvořil jsi pro sebe život, kde je můžeš prožít?

Já ano." Lana del Rey

Autor článku: Jana Mráčková, An 

Článek (či jeho části) je možné sdílet v nezměněné podobě včetně aktivního odkazu na http://poselstviohne.blogspot.cz.


Rozvoj článků podpoříte finančně nebo dárkem od srdce - obojího si cením a vážím, je to dar za dar.

  • Fio banka, platby z ČR: 2100410460/2010
  • Fio banka, platby ze SLOVENSKA: 2100410460/8330 

Žádné komentáře:

Okomentovat