pátek 5. června 2015

Hlavní role v synchronicitě roku 2015 :)

Zbožňuju, když o mně někdo píše a ještě tak hezky :)) Kamil Novotný: SYNCHRONICITA ROKU 2015

V Kamilově příběhu jsem Synchronicita roku 2015 č. 2. a ten zelený léčivý lísteček plný lásky a radosti mi visí doma na ledničce a zřejmě (mimo jiné další synchronicity mého letošního roku) jeho každodenní čtení tak trochu může za to, že se v mém životě začala dít kouzla. 

A kdo je všímavý - spojí si, že Kamil je jedna z těch dvou oáz bezpečí, o kterých jsem psala před pár dny :) 

No, Kamilku​, já také děkuju <3 Bez tvého vstupu bych nebyla na Cestě, na které teď jsem!!


Autor článku: Jana Mráčková, An 

Článek (či jeho části) je možné sdílet v nezměněné podobě včetně aktivního odkazu na http://poselstviohne.blogspot.cz.


Rozvoj článků podpoříte finančně nebo dárkem od srdce - obojího si cením a vážím, je to dar za dar.

  • Fio banka, platby z ČR: 2100410460/2010
  • Fio banka, platby ze SLOVENSKA: 2100410460/8330 

Žádné komentáře:

Okomentovat