úterý 15. září 2015

Genové klíče (Richard Rudd) - o knize a kde ji koupit


Kniha patří mezi mé nejoblíbenější - podílela jsem se na jejím překladu a mám ji na eshopu Liveinspirit. Je skvělým průvodcem na cestě sebepoznání a je vhodná pro každého, kdo má zájem o hlubší osobní růst, sebepoznání, zlepšení vztahů i pracovních podmínek i pochopení světa a sebe samého.

Zamilujete si aha momenty, které přináší. 

Budete ji chtít nosit všude sebou, ale do kabelky se vám nevejde, má totiž 432 stran.

Kniha je komplexním nástrojem osobní proměny a hluboké sebereflexe. To vede k většímu klidu, pochopení svých vztahů a rozvoji (či objevení) svých jedinečných nadání.

Její základní myšlenkou je, že naše DNA obsahuje 64 klíčů, které mohou odemknout náš jedinečný potenciál. A každý z nás má v sobě jejich ojedinělou kombinaci.

Každý klíč má v sobě tři úrovně - od nejnižších frekvencí po nejvyšší. A každý z nás na tom pomyslném žebříku stoupáme v jednotlivých klíčích výše. Z konfliktů vzrůstá mír, z obviňování svoboda, z chamtivosti zdravá aspirace atd.

KDE KNIHU GENOVÉ KLÍČE KOUPIT?


Knihu si můžete pohodlně objednat na e-shopu Liveinspirit, kde můžete platit převodem, dobírkou i kartou nebo udělat objednávku v EUR (posílám i na Slovensko).

Jako bonus ode mě získáte krátkého průvodce, kterým vás do knihy postupně uvedu. Postupně vám přijde sada cca 10 emailů, které budou obsahovat rady a tipy, jak začít s knihou pracovat - a také kde najít svůj osobní genetický profil a jak s ním pracovat.

O KNIZE


Kniha navazuje na systém I-ťingu a human designu. Autor dává celý systém do souvislosti s lidským tělem a chemickými procesy v něm, čímž celé problematice poskytuje vědecký základ. Vše je ale psáno velmi jednoduše. Její jazyk je srozumitelný jak naší intuici, tak logice. 


JAK KNIHA OŽÍVALA V MÉM ŽIVOTĚ?


Je to zároveň první knížka, v níž se malinkým písmem vyskytne moje jméno:) Řadu měsíců jsem se podílela na překladu této úžasné publikace.

Jak jsem díky překladu pronikala do jejího informačního pole, doslova se přepisovala moje stará DNA a já jsem, stejně jako vážka na přebalu knihy, slupovala vrstvy starého já a z larvy se měnila v okřídlenou. 

Jak jsem překládala jednotlivé kapitoly, témata ožívala v mém vlastním životě skrze neuvěřitelná setkání a události, synchronicity.

Kniha mi vysvětlila, proč evoluce po nás doposud vyžadovala setrvávat na stínových frekvencích a jak tyto stínové frekvence jsou nám nyní na obtíž, protože nám přerostly přes hlavu a je čas pro změnu - díky tomu jsem pochopila, že řada zdánlivě negativních jevů na této Zemi byla jen formou poznání a také přípravou pro tuto dobu a vše, co přichází (dlouhý proces mutace homo sapiens v novou formu člověka). Např. vysvětluje, že instinkt k člověku promlouval formou znepokojení, které ho upozorňovalo na ohrožení - dnes však cítíme znepokojení v podstatě neustále, naše mysl vyhodnocuje všechno jako ohrožení. Nicméně z tohoto podloží můžeme získat dar intuice, která je jinovým doplněním instinktu. Nejvyšší rovina tohoto klíče je pak rovina čiré Jasnosti. 

Hodně se mi díky informacím v knize ulevilo, začala jsem svět vidět z širší perspektivy, proti argumentům Richarda Rudda nelze v podstatě nic namítnout, jeho obraz světa je skvěle poskládaná mozaika, kde jednotlivé dílky spolu souvisí.

Na úrovni jednotlivce se člověk ze svých stínů může pozvednout k projevení svého daru, příp. dojít k individuální formě osvícení (tzv. siddhi). Pro ukázku: stín Oběť má v sobě potenciál daru Svobody, přičemž kniha těmto klíčovým pojmům dává zcela nové rozměry a osvobozuje nás od našeho kolektivního vnímání jejich obsahu.

Kniha také upozorňuje, že existuje 64 cest k osvícení (tzv. duchovní realizaci) a že cesty různých lidí mohou být velmi odlišné od toho, jak osvícení interpretují duchovní nauky. V tomhle osobně mi pomohla se odpoutat od pocitů viny, že nejsem "dostatečně klidná", "dostatečně smířená", dostatečně cokoliv... díky knize jsem pochopila, že můj decentně rebelský nezaškatulkovatelný způsob, jakým funguju ve světě, je v pořádku a je naprosto v souladu s mým genetickým nastavením a mou osobní cestou (viz Genový klíč 55 - Svoboda :))

Nebudu říkat, že mě k této práci zavedla náhoda, protože nezavedla. Ta kniha si mě zavolala, doslova jsem cítila, jak mě při překladu vede, abych vybírala ta správná slova, která by vibračně a informačně sdělovala to, co je potřeba. 

Věřím v knihu a její schopnost odemykat potenciál. To se nám tady v České republice a Slovensku hodí, protože hodně lidí tady má hlavu i srdce na správných místech, jen neví, jak to ztělesnit.

Můžu vám s jistotou říct, že pokud se do jejího čtení ponoříte, dostane se vám pod kůži - a to doslova. Práce s touhle knihou nikdy nekončí, vždy člověk znovu a znovu objeví nové vrstvy daného tématu.

Díky a brzy na viděnou!

Autor článku: Jana Mráčková, Liveinspirit.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat