pondělí 8. října 2012

Skutečně probuzena - Wide awake song

Velmi silné poselství o tom, jak probíhá naše cesta z Vězení... při cestě za Srdcem ve velké bolesti a tíze nalezneme vlastní Sílu a světlo svého srdce. V novém světě, kde pokušení číhá za každým rohem, jsme vedeni svým vnitřním dítětem. V naprostém vyčerpání a šílenství je to právě tohle dítě, které nás neúnavně vede a chrání. Pak teprve se dostáváme do krásného světa, který je ale zase jen iluzí, postavenou na našich nejniternějších touhách, proto je tak silná, a v ní mnozí nyní bloudí, pokud neposlouchají intuici - znamená to vzdát se něčeho perfektního pro něco skutečnějšího, kde člověk může být tím, čím je, a nemusí nic předstírat. To je to, po čem v skrytu duše všichni toužíme.


Jsem vzhůru! Jsem vzhůru! Jsem vzhůru! / Jo, byla jsem v temnotě / tvrdě jsem padala 

S otevřeným srdcem / Jsem vzhůru / Jakto, že jsem četla hvězdy tak špatně



Jsem vzhůru / A teď je mi to jasné,
Tohle všechno, co vidíš / Není vždy takové, jakým se zdá
Jsem vzhůru / Jo, snila jsem tak dlouho



Kéž bych tehdy věděla / To, co vím nyní / Netopila bych se v tom / Neohlo by mě to
Gravitace bolí / Udělal si to tak sladké / Dokud jsem se neprobudila na / Na betonu



Pád z devátého nebe / Zřícení z výšin
Dneska večer to nechám být / (Jo to já) Padám ze sedmého nebe



Jsem vzhůru / Neztratila jsem spánek / Posbírala jsem každý jeho kousek (spánku)
A přistala na pevně na nohou / Jsem vzhůru / Už si nepotřebuju nic doplnit - neee-eee



Jsem vzhůru / Jo, znova jsem se narodila / z lvího doupěte
Nemusím předstírat / A navíc je už pozdě / Příběh už skončil, konec



Kéž bych tehdy věděla / To, co vím nyní / Netopila bych se v tom / Neohlo by mě to
Gravitace bolí / Udělal si to tak sladké / Dokud jsem se neprobudila na / Na betonu



Pad ze sedmého nebe / Zřícení z výšin
Dneska večer to nechám být (Jo, nechám to být) / Padám ze sedmého nebe



Hřmí hromy / Hrady padají / Snažím se vydržet
Bůh ví, že jsem se snažila / Vidět lepší stránku / Ale já už nejsem slepá...
Jsem vzhůru / Jsem vzhůru



Jo, padám ze sedmého nebe / Řítím se z výšky
Už víš, že dneska večer to nechám být / Padám ze sedmého nebe.



Jsem vzhůru,Jsem vzhůru,Jsem vzhůru,Jsem vzhůru,Jsem vzhůru!!!


1 komentář: