středa 13. června 2012

Já jsem ty, ty jsi já - svět jako celistvý obraz nás samých

Dnes jsem pocítila zvláštní uvědomění - naprosto diametrálně odlišné chápání světa jako opravdového a celistvého odrazu mne samé. V jednu chvíli jsem dokázala udržet v mé mysli celou existenci sebe sama v tomto světě. Byla to provázaná mřížka činů, lidí, skutečností, vztahů, znamení, obrazů, kde někdo cvrkne na jedné straně, ovlivní to druhou stranu... a vše jsem pořád já.


Nebylo to prosté vědomí, že vše je mým zrcadlem, bylo to jako bych já byla vším, a proto mohu bezpodmínečně milovat vše, co přichází do mého mikrosvěta... Skutečnost, která mi ukazuje, že posuny myšlení jsou možné i do takové dáli, kterou jsme si neuměli ani představit. V současném stavu lidského uvědomění si nedovedeme představit, do jakého žití nás přivedou nové vibrace a skutečnosti Nové Země. Nemůžeme to v tuto chvíli vymyslet, neumíme si to jednoduše představit, taková kvalita lásky a žití je totiž mimo naše chápání. Vše přijde postupně.

Přemýšlela jsem o velmi dobrém příteli, který v posledních dnech udělal sto procent obrat a nyní mě dá se říci hodně trápí a zatěžuje, skoro až jako by mi dělal naschvály. A tu najednou mi došlo - on je já, já jsem celý vesmír, on mi ukazuje místo, kde ještě nemám světlo a harmonii a v tu chvíli jsem ho dokázala milovat - tak soucitně, jak jen dokážu milovat své temné místo v mé existenci... Když jsem ho viděla jako sebe samou, jasný důkaz, viditelný a hmatatelný, kde mám ještě bolavé místo, nebylo to tak těžké...

To, co přitahuje mou pozornost, rezonuje s mými částmi Lásky, nebo Strachu. Vše je vzkaz mé duše a Stvořitele pro mne. Abych se zacelila, abych se poznala a mohla vrátit Domů. I já jsem Vaší součástí, pokud čtete můj blog. Skrze svá slova rezonuji s Vaší Láskou i Vaším strachem. A stále jsem s Vámi s Láskou. Anamel

Žádné komentáře:

Okomentovat