neděle 15. dubna 2012

Anděl Montserratu a cesty za Písní duše

Anděl Montserrattu, srpen 2010, autor: Anamel

V mém životě bylo několik okamžiků, které jsem později nutně musela označit jako osudové (a to i v době, kdy jsem v osud příliš nevěřila). 

Byly to ty chvíle, kdy se před Vámi rýsuje cesta/rozhodnutí a vy bytostně cítíte, že je to To správné. Kolikrát je to jediná věc, o které ve svém rozbouřeném životě nepochybujete. Jsou to drobné okamžiky, kdy nasloucháme Písni své duše a jdeme za jejím voláním. Přirozeně, se srdcem naplněným klidem (ačkoliv hlava a okolí většinou nechápou nebo to považují za banalitu). Naše srdce ale ví...

Přiznávám, že v mém životě takových chvil není mnoho, asi bych je spočetla na prstech. Často pochybuji o svém konání, směřování, rozhodnutích. Poslední dobou se snažím své postoje a způsob myšlení změnit.

Každopádně nikdy jsem nepochybovala o tom, jaké zlomy byly způsobeny v mém životě těmito bláznivými rozhodnutími a ještě bláznivějšími cestami. Vím, že má duše si přála, abych cestovala do míst, kam by mě rozum jen těžko zavál... 

Cesty mimo domov nás posouvají, neboť zde přicházíme do styku s jinými energiemi a mysl funguje na jiném principu, to umožní našemu Vyššímu Já dostat se k nám blíže a tiše našeptávat našemu srdci svá přání... 

Píseň duše zní totiž neustále, je jen na nás, kdy si uděláme čas a začneme jí naslouchat...

A tak jsem v r. 2010 navštívila katalánský klášter Montserrat nedaleko Barcelony. Význam této cesty chápu až dnes. O to více, když jsem se nedávno dozvěděla, že se zde nachází duchovní astrální město. Zalovila jsem ve starých fotografií, a hle - co jsem objevila. Dojímá mne, když nyní vidím, že Světlo nás provází všude, ať jsme věřící nebo nevěřící, dobří nebo zlí, meditující či nemeditující.

Podle pověsti zde byla v 9. století díky zjevení nebeského světla objevena socha Svaté Panny - la Moreneta zvaná Černá madona. Se sochou nešlo pohnout, proto zde postavili kapli. Později zde vzniklo poutní místo a klášter zasvěcený Panně Marii. Legendy sem umisťují svatý grál. Internetové zdroje se o hoře vyjadřují jako o magickém místě, což můžu jenom potvrdit.

Člověk se na tyhle "legendy" a energetická místa začne dívat jinak, když zná a vidí souvislosti... 

Věřím, že tento anděl nás uchránil o pár minut později od bouřky, která se nám hnala v patách, když jsme se ztratili v horách... tehdy jsem se totiž skutečně modlila, možná poprvé v životě...

Když jsem se vrátila po měsíčním putování po Španělsku, v mém životě se začaly dít divy (tenkrát jsem je zvala katastrofami:). Spojení s duchovním městem Montserrat (aniž bych si to uvědomovala:), čtyři týdny přespávání v lůně Matky Země a následné události roku 2011 pěkně zamávaly s mým životním stylem v době, kdy jsem si bláhově myslela, že už jsem celistvá. 

A tak tu jsem. Po roce a půl děkuji, že mi byly ukázány souvislosti... To přináší klid do mého srdce, že život měl a má smysl... Lásku v srdci všem poutníkům na Cestě přeje Anamel


Žádné komentáře:

Okomentovat