neděle 25. ledna 2015

Ikarus už nepoletí do nebes...

Chtěla jsem stvořit anděla, ale pak jsem si uvědomila - tohle je Ikarus. Seznamte se s Ikarem! Nepoletí do nebes, on už ví, že jeho křídla jsou z vosku...

---
A k tomu se hodí pozemský dodatek: Už vidím ten hovor!! Emotikona grin "Mami, neboj, mám tu i jiné přátele než svůj okřídlený banán." Navíc Icarus odletěl k mému novému sousedovi, ten sice nechápal, ale to není mé omezení... Nechápu tyhle lidi, co se tváří free a open a tváří v tvář třeba neobvyklému banánu se zaseknou... Vždycky jsem měla pocit, že když moje spontaneita narazí do něčího ochranného plexiskla, že je to můj trapas. Protože já jsem seděla zhroucená po nárazu, ale ta zeď přeci nikdy nebyla má... Emotikona smile

Autor článku: Jana Mráčková, An 

Článek (či jeho části) je možné sdílet v nezměněné podobě včetně aktivního odkazu na http://poselstviohne.blogspot.cz.


Rozvoj článků podpoříte finančně nebo dárkem od srdce - obojího si cením a vážím, je to dar za dar.

  • Fio banka, platby z ČR: 2100410460/2010
  • Fio banka, platby ze SLOVENSKA: 2100410460/8330 

Žádné komentáře:

Okomentovat