úterý 15. dubna 2014

Sladké sladění ve t-mě zatmění

Vertikálně osa Slunce-Země-Luna (zatmění). Sladké sladění konání, bytí a cítění. Horizontálně dvě vyvážená ramena vah (úplněk ve Vahách). Rovnováha. Světlotma. Vesmír se jeví jako temný, ale při pohledu zblízka je nádherně duhově barevný. Strach je jen nedostatek informací. 

V mém podbřišku není můj střed, ani v hlavě, dokonce ani srdce není mým středem. Já jsem celým svým středem (Slunce v Beranu). Každou svou buňkou a veškerou nehmotnou informací v mém energetickém těle. Já jsem. *ego illuminati*

Autor článku: Jana Mráčková, Anamel

Článek (či jeho části) je možné sdílet v nezměněné podobě včetně aktivního odkazu na http://poselstviohne.blogspot.cz.


Děkuji za příspěvky

  • Fio banka, platby z ČR: 2100410460/2010
  • Fio banka, platby ze SLOVENSKA: 2100410460/8330 

Žádné komentáře:

Okomentovat