středa 9. dubna 2014

Konec kapitoly. Z knihy života, Insallah, aneb Co se stalo na okraji pouště.

"S neznámým pocitem hrdosti si dala na ruku náramek z tyrkysu, který si přivezla loni z Maroka. Stejně jako modřiny uzdravily se i šrámy na duši. Už je to tak dávno, pomyslela si, všechno se mění, a já už nejsem tou, kterou jsem bývala. Jsem silnější, ale jsem jemnější. Jsem pevnější, ale jsem otevřenější. Jsem dospělejší, ale jsem radostnější. Mám své hranice, ale více miluji. Jsem nohama na Zemi, ale srdcem dlím ve věčné Důvěře. A věci, které se staly, jsou nyní symbolem mé hrdosti, nikoliv studu. Mé síly, nikoliv slabosti." Konec kapitoly (z knihy života, Insallah, aneb Co se stalo na okraji pouště, 2014), Ana

Autor článku: Jana Anamel Mráčková 

Článek (či jeho části) je možné sdílet v nezměněné podobě včetně aktivního odkazu na http://poselstviohne.blogspot.cz.


Děkuji za příspěvky

  • Fio banka, platby z ČR: 2100410460/2010
  • Fio banka, platby ze SLOVENSKA: 2100410460/8330 

Žádné komentáře:

Okomentovat