středa 5. února 2014

Liveinspirit v novém kabátku + únorová šamanská předpověď

Cloumá se mnou přebytek energie, takže jsem teď hodně aktivní. Potřebuju být, jinak bych asi vybouchla. Nepoužívaná energie je frustrovaná energie. To, co měsíce a měsíce vůbec nešlo, se najednou spustilo jako nezastavitelná lavina :D Karty uklidňující, že člověk má věřit božskému načasování v posledních týdnech málem letěly oknem, ale Život sám zas potvrdil, že má své vlastní cesty. Mám tři brigády, píšu projekt, v jehož smysl věřím ... a ohledně webu také konečně puzzle zapadly do sebe a já si mohla navrhnout šablonu mého nového webu LiveinspiritTa stará se mi nelíbila, takže se mi tam ani nechtělo nic psát, bylo to jako chodit ve špatně střižených šatech. Pokud se Vám tamější články líbí, můžete je stejně jako články zde sdílet rovnou z webu na Facebook.

Velmi doporučuju přečíst si můj aktuální překlad THE POWERPATH - ÚNOR - UVOLNĚNÍ, ROZPOHYBOVÁNÍ. Jedná se o překlad měsíční předpovědi šamanského webu The Powerpath. Tyto měsíční "návody" mi pomáhají se orientovat v aktuálních energiích, zaměřit se na potřebné nebo akceptovat nevyhnutelné 

Liveinspirit bude asi více o životě v hmotě, o tom, co funguje, podporuje a posiluje... asi :) The Powerpath bych chtěla překládat každý měsíc, protože mi opravdu pomáhá realizovat energie přímo v hmotě, takže pokud chcete být v obraze, lajkněte Liveinspirit na Facebooku a přidejte si v nastavení stránku do seznamu zájmů. Pro zobrazování článků Poselství na vaší facebookové zdi můžete využít stejný postup u Poselství ohně na Facebooku, příp. se přihlásit k odběru článků emailem (vlevo).

Krásný únor všem!

Autor článku: Jana Anamel Mráčková 

Článek (či jeho části) je možné sdílet v nezměněné podobě včetně aktivního odkazu na http://poselstviohne.blogspot.cz.


Děkuji za příspěvky

  • Fio banka, platby z ČR: 2100410460/2010
  • Fio banka, platby ze SLOVENSKA: 2100410460/8330 

Žádné komentáře:

Okomentovat