pátek 28. února 2014

Novoluní, zelený dogmatismus vs. zdravý rozum/cit, náboženství těla jediného

Ahoj drahouškové, ... odpusťte mi tu rozpustilou familiérnost, ale od rána mam pocit, že mi straší ve věži, nejspíš stacionární Merkur ve vodnáři :) Zkratují mi mozkové synapse, asi už je nepotřebuju, vodnářský vizionář vytvoří nové, nové a ŠÍLENÉ! Včera mi napadlo, že bych se v létě mohla přestěhovat do lesa na kopci kousek za městem (je tam super výhled), postavit si chýš a domů se chodit jen občas osprchovat. No, až jsem se lekla toho, jak vážně jsem o tom přemýšlela :) Považte, já jsem mládě civilizační, proti vražedným wifinám imunní, učím se být, nikoliv odporovat... na zahradě se mi líbí, ale na celosvětové telepatické síti zvané Facebook taky.

Zde je rychlý souhrn mých Liveinspirit článků o těle a stravě - nic prudérního, prostě po mém stylu, znáte mě. An.

Aktuálně k zítřku - Novoluní, sobota 1. března, 9:02 SEČ - Zápal a odhodlání, revize záměrů a cílů. --- více na Novoluní 1. března 

Neexistuje neléčitelná ne-moc, existuje jen donebevolající ignorance signálů. Nemám vůli himalájského jogína a vůči zeleným propagandám jsem imunní, a tak si pod vedením okolností postupně metodou pokus-omyl tvořím vlastní střízlivý pohled na tělo a jeho vý-živu. Je to mé osobní potravinové náboženství. --- více na Zelený dogmatismus vs. zdravý rozum a cítění těla

Přikázání první - Máš jen těla jediného. Plň jej duchem svým a láskou univerzální dosti a budeš vždy vědět, co jísti. --- více na Desatero náboženství těla jediného


Neschopnost dobře trávit (jídlo i realitu) má vliv na naší vitalitu i denní nálady. Pokud opravdu komplexně nechápeme celý svůj tělesný systém a nepodporujeme ho psychickým pochopením, emocionálním přijetím a duchovním propojením, pak se to nutně projeví nějakou nerovnováhou.O detoxikaci, ozkoušených tipech a věcech, na které člověk „nemá žaludek“, o únicích před strašidelnou realitou, nezdravých hranicích, nechutných tělesných procesech a princeznách, které nekakají, a zubech, které nekousají, o společnosti, která je svou podstatou parazitická a neschopná symbiózy (nebo už ano?:)  více na 


Na vlastní kůži ozkoušené:



Autor článku: Jana Anamel Mráčková 

Článek (či jeho části) je možné sdílet v nezměněné podobě včetně aktivního odkazu na http://poselstviohne.blogspot.cz.


Děkuji za příspěvky

  • Fio banka, platby z ČR: 2100410460/2010
  • Fio banka, platby ze SLOVENSKA: 2100410460/8330 

Žádné komentáře:

Okomentovat