úterý 24. prosince 2013

24. 12. 2012 Dávám ti svou vášeň, to jediné ti mohu dát...

Můj výtvor <3
Ať je váš dnešní štědrý den takový, jaký si přeje to dítě ve Vás, postarejte se o toho malého hrdinu a malou princeznu, o ty dva malé bojovníky za lásku a krásu, a dopřejte jim (sobě) zázrak vánočního příběhu a kouzlo života.

Jak jsem si loni dovolila se druhým nedat a ignorovat ducha Vánoc, tak se letos dávám (a to není o dárcích, je to o podpoře, inspiraci, úsměvu, laskavosti, humoru a vděčnosti, která plyne přirozeně z lehkosti mého bytí) a taky si ujíždím na výzdobě, vyrábění a balení dárků a koledách :) A víte co? Něco se přecvaklo. Splývá to. Dávám se sobě nebo druhým?
Ať si pod pojmem vášeň každý představí cokoliv, pro mě je to živoucí inspirace, kosmická láska bez podmínek a bez nároků, nesmrtelný pocit Života v jeho pomíjivosti...

Dala bych ti všechno, dala bych ti každý kousek sebe, tak moc tě miluju, láskou mé duše, láskou člověka. Ale to by byla oběť, a pak by pro mě nic nezbylo a já bych mizela, ani svět už by se nemohl radovat a inspirovat z mé přítomnosti. A proto ti dávám svou vášeň, svou radost, která je spojená s tvou Přítomností, byly to mé ruce, ale tvá duše je vedla, byl to můj hlas, ale má duše promlouvala, … A to jsem já, a taková se ti dávám, taková se ti mohu dát. Live in spirit.

.............................

Sice už není potřeba více slov, ale občas potřebujeme moudrost života vidět v příbězích. Tak abych to vysvětlila na příkladu svého života tak nějak konkrétně: Já jsem byla vždycky tvořivá, a i když mě to bavilo, vždycky tam bylo tak nějak cítit to společenské "musím". Poslední dva roky jsem cítila, že můj plamen tvořivosti pohasínal, dobré nápady nepřicházely, pořád jsem byla zaměřená na řešení "důležitých" věcí a nějak jsem hledala to svoje "nemusím, ale chci". Před pár dny se do mé mysli navrátilo světlo tvořivého vědomí (a za to vděčím nejen sobě, ale mnohým inspirativním tvořivým bytostem kolem sebe) a já začala dostávat úžasné nápady na dárky, které by potěšili i mě (ať jejich výrobou nebo dobrým pocitem z realizace skvělého nápadu). Sice letos nemám už tolik času je všechny realizovat, takže tento rok vnímám jako přechod (aspoň je kam se posouvat) a že samotné období Vánoc není tak důležité, teď vím, že do roku 2014 vstupuju s neuvěřitelným tvořivým potenciálem, který se neustále rozšiřuje do oblastí, které jsem zavrhla slovíčkem "neumím, nezvládnu" - a tak můj hlas zní, mé ruce tvoří a má mysl tryská v záchvěvech úžasných nápadů... a jak do nich jdu (i když ještě trochu váhavě), tak se ten život jeví o mnoho více boha-tší...

A ještě konkrétněji. Svému kamarádovi jsem chtěla nazpívat na CD písničku, jsou to tři roky, co jsem přestala zpívat s místním amatérským sborem, bylo potřeba obnovit hlas (jak symbolické), to mě dovedlo na pravidelné zkoušky do zkušebny, práce s hlasem mě neuvěřitelně baví a zpracovávám své bloky "nemám hudební sluch" (v dětství mě vyřadili ze sboru "pro nedostatek talentu"). Moje kamarádka Miruška (děkuju) mě inspirovala dokonale zabaleným dárkem, hned jsem si půjčila tavnou pistoli a zjistila jsem, že je to velká legrace. Dvacet let u nás je tradice "čekáme na Janu se štědrovečerní večeří, protože dobaluje dárky" - letošní dárky jsem zabalila 23. 12. a ten pocit hrdosti, že jsem překonala sama sebe, je k nepopsání. 

Ale to jsem nejdřív musela začít milovat a ctít tu holku ve mně (a že jí miluju, protože je boží a úžasná), jejíž dárky jsou neohrabaně zabalené izolepou s reklamním potiskem, příp. jejíž dárky nejsou vůbec zabalené, ale jsou nastrkané v nesčetněkrát recyklovaných vánočních taškách nebo nedejbože v igelitce (no, ano to se mi občas děje :)

A nakonec budu zpívat i koledy pod vánočním stromkem v nedaleké vesnici.

Miluju Vás jako sebe sama! Děkuju, že jste svědky mé cesty a že spolu skrze řádky a pocity můžeme sdílet ten zázrak zvaný Život. An




A ještě dárek od Maoka, mistra hudby: pokoj na Duši, súlad v Srdci, zdravie v Tele, poriadok v Mysli a vôbec všetko dobré vám .. ďakujem za vašu doterajšiu priazeň a množstvo nezabudnuteľných momentov na koncertoch ...
Stáhněte si album Eniesa 2013
.. no a pre pekné chvíle pri večernom stole, alebo kedykoľvek inokedy, si dnes môžete stiahnuť celé nové CD "Eniesa".. tento link bude funkčný do ďaľšej polnoci t.j. 25.12.2013 .. nech muzička padne na úžitok.. p.s. tak sťahujte rýchlo ..


Autor článku: Jana Anamel Mráčková 

Článek (či jeho části) je možné sdílet v nezměněné podobě včetně aktivního odkazu na http://poselstviohne.blogspot.cz.


Děkuji za příspěvky

  • Česká spořitelna, platby z ČR: 1384419103/0800
  • Fio banka, platby z ČR: 2100410460/2010
  • Fio banka, platby ze SLOVENSKA: 2100410460/8330 

Žádné komentáře:

Okomentovat