pátek 13. ledna 2012

Síla Lásky - z fráze se stává skutečnost

Často narazím na nějaké modlitby či rituály, u nichž cítím, že bych je měla udělat, tak je udělám, vím, že tím otevírám mnoho dveří a v této fázi nedokážu dohlédnout následky, jen cítím, že jsou obrovské.

Každý den postupuji mílovými kroky, a to i tehdy, myslím-li si, že jsem totálně zaseklá. Protože v tu chvíli je kolem mě parádní šrum, čistí se mnoho věcí, aniž bych o tom věděla, aniž bych si to uvědomovala. Je to symbióza vývoje, tak jsme se s našimi průvodci dohodli, je to společná cesta - my jste reálizátoři v hmotě, oni dělají mnoho práce kolem, nikdo z nás není víc či míň, krásná spolupráce a partnerství, oni si uvědomují, jak těžké je prohlédnou skrze závoj nevědomosti a milují nás za každý náš pokrok. Všichni společně pro Matku Zemi a vývoj Univerza.

Po několika dnech již zmíněného zaseknutí jsem jednoho večera opět udělala jakýsi rituál, který mě volal. Ráno hned po probuzení jsem narazila na video, kde čínští lékaři léčí nádor pomocí změny vibrace svého srdce a změnou vědomí, že vše je již hotové... a já jsem si řekla - skutečně je to tak jednoduché?

Soustředila jsem se na srdce, soustředila jsem se na povinnosti toho dne a představovala jsem si je jako již dokončené, a to vše jsem prociťovala Láskou, naplňovala jsem své srdce Láskou, která se rozlévala všude kolem mne, přijala jsem Lásku do své existence - fráze, které jsem do té doby moc nechápala, se pro mne staly skutečností. Předcházelo tomu spoustu práce a čištění, vím, že toto uvědomění a schopnost nemohly přijít dříve.

Zažila jsem vědomou změnu vibrací svého srdce a ačkoliv nevím, jak jsem to udělala, bylo to nádherné. Pochopila jsem všemocnost Lásky, která dokáže odbourat jakékoliv bloky, překonat jakékoliv překážky, karma je vedle Lásky jen pouhá čmouha, kterou lehce smázneme. Jediná síla na světě, která nás dokáže spasit. Slovy mé milované Karaimi - eso v rukou stvořitele.

A já vím, že každý z Vás k tomuto probuzení srdce dojde. Svou cestou, svým tempem, za pomoci svých znamení, ale dojde. Věřte mi, věřte sobě, věřte Univerzální síle a věřte Lásce.

Ten den byl poklidný a krásný, ačkoliv byl naplněn stejnými činnostmi a stejnými povinnostmi i hrozbami jako ten předchozí, kdy jsem úzkostí nemohla dýchat. A to je ten rozdíl. Láska je ten klíč. Klíč, který odemyká srdce, ten mocný nástroj, který máme zabudovaný k sobě, díky kterému můžeme kráčet po cestě ke Štěstí... neohroženi, krásní a silní...

Ale nebojte, stále jsem začátečník, neopustím Vás do láskyplných výšin a nenechám Vás na Cestě samotné. Ten pocit je na začátku velmi kolísavý, pokud vyjdu do reálného světa, resp. matrixu, mezi své negativní známé a čelím čistícím procesům ve společnosti, otevírají se samozřejmě má nevyřešená témata, pak je těžké si pro mě Lásku/Harmonii/Mír/Soucit/Něhu v srdci udržet, ale teď už vím, že je to o cviku, praxi a vědomé práci, o ničem jiném - nemusím mít talent, nemusím být osvícená, musím jen "pracovat" zde v hmotě a rozpouštět v Lásce vše, co s ní nerezonuje...

Vím, že mi Vesmír dává prostor pro nádech a pak mě zase vyšle zpět do boje, že tohle je klidová fáze a že mě má připravit na to, co přijde. Ale věřím, že s probuzenou Láskou v mém srdci to bude s každou další fází jednodušší a jednodušší...

S Láskou ve svém srdci Anamel

Žádné komentáře:

Okomentovat