pondělí 18. února 2013

Sheanna - Modlitba k Zemi

Dnes si držme klobouky - nepravosti z nás odpadávají po kusech, z života odchází, co už tam nechceme... kdo chce - může odevzdat. Kdo nechce - bude mu odebráno. A Země? Země drží své věrné... Proto dnes přidávám velmi silnou a krásnou modlitbu. 

Autor obrazu a poezie: moje milovaná galaktická sestra Lucia Sheanna.

Milujem ťa Bohyňa, matka nás všetkých.
Prišiel súmrak...
Ja zatúžila som znovu dieťaťom byť,
do Tvojho láskyplného lona znovu sa schúliť,
tam, kde niet viac utrpenia, ani bolesti,
ale znovuobjavenie svojej detskej nevinnosti a radosti.
Prišla si, stále si tu bola
a ja som aj vo svojej neúplnosti bola vždy Tvoja.
Ty si ma nikdy neopustila.
Ďakujem, viem, že odpúšťaš mi, čoho som sa vo svojej nevedomosti na Tebe dopustila.
Cítim Tvoju lásku, Tvoje pohladenie,
týmto pochopením nastáva moje prebudenie.
Ďakujem, že ma do svojho tela zahaľuješ,
práve mi mnoho tajomstiev v sebe odhaľuješ.
Som Tebou a Ty si mnou,
žijem toto poznanie našou vzájomnou prepojenosťou.
Každým nádychom bozkávam Ťa Zem,
ďakujem, že mi bolo umožnené znovu prísť sem.
Ja Ti poskytujem toto telo, aby si ním mohla vydýchnuť,
z čistej lásky svojich detí do plnej krásy znovu rozkvitnúť.
Sme bdelosť odetá v tele Zeme.


Autor článku: Jana Anamel Mráčková 

Článek (či jeho části) je možné sdílet v nezměněné podobě včetně aktivního odkazu na http://poselstviohne.blogspot.cz.

Žádné komentáře:

Okomentovat