čtvrtek 22. května 2014

Každá duše se obrodí ve svůj vlastní čas

Večer jsem šla spát s vědomím, že se ráno již neprobudím - to byla stará verze mé osobnosti, velmi smířená, spokojená s vývojem věcí tohoto života, představovala si, jak se zrodí ve své další lidské podobě a začne nový cyklus svého vývoje, na který se připravovala. A pak jinde jindy jsem se já jako syn narodila sama sobě a svému nádherně moudrému partnerovi. Příběh příběhů. Dokonalé bezčasí.

Věci dní, let a cyklů minulých znovu vytvořily kruh pevných základů a staly se integrovanou součástí mne samotné, aniž by mě nadále negativně mohly ovlivňovat - jen posilovat. Díky, že jste, a tedy i já mohu být.

Autor článku: Jana Anamel Mráčková 

Článek (či jeho části) je možné sdílet v nezměněné podobě včetně aktivního odkazu na http://poselstviohne.blogspot.cz.


Děkuji za příspěvky

  • Fio banka, platby z ČR: 2100410460/2010
  • Fio banka, platby ze SLOVENSKA: 2100410460/8330 

Žádné komentáře:

Okomentovat