pátek 21. března 2014

Přechodový rituál a naše společné Zdravím tě, tedy uzdravuji!

Fotka od Renatky na Sedle - Šumava
Jak se cítíte? Ke včerejšímu propojení se vědomě přihlásilo zatím něco přes 20 lidí (přesný počet nemám, seznam jsem spálila při rituálu :) a ještě další hlásí připojení. Mám z toho radost, protože cítím, že naše spojené energie jsou opravdu pro celou skupinu léčivé, sama jsem netušila, kam to vše povede, jen jsem se nechala vést vnitřními podněty.



V podstatě to funguje tak, že kdokoliv se rozhodl/rozhodne ještě dnes či zítra (dopoledne) uskutečnit záměr uvedený v předchozím příspěvku a připojil se k nám, tak na úrovni našeho kolektivního vědomí (v tuto chvíli nezávislého na tom celkovém lidském - protože zde sdílíme společně naladěné energie) dal vzniknout vyslovením "Zdravím Tě, tedy uzdravuji, neboť ty jsi já a já jsem ty" společnému světelnému tělu. To si můžete představit jako každou buňkou zářící lidskou bytost, která je naplněná světlem, jež proudí ze srdce univerza. Toto pro nás léčivé světelné tělo jsme vytvořili společně pro tyto dny - každý do něj vložil buněčno-energetické matrice těch svých tělesných částí, které má sám dokonale uzdravené - samotné tělo je tedy poskládáno z nás všech, ze všeho, co je v nás zdravé, fungující a tedy léčivé pro druhé. To znamená, že ze všech srdcí bylo do světelného těla vybráno to nejvíce otevřené, ze všech plic ty nejvíce funkční atd. Jak se to událo, nevím, prostě jsme se pro to v Duchu všichni rozhodli, a tak to je, tak to přijímejme. Toto tělo nás nyní vyživuje. Dokonce jsem si všimla, že ta energie má ozdravný vliv i na lidi kolem, pokud jejich tělo daný potenciál uzdravení obsahuje.

Celý proces můžete podpořit vědomím napojením se na toto světelné tělo - tzn. v meditaci si jej představíte (může se vám připomínat i během dne) a pak už jen stačí nadechovat se z tohoto těla a vydechovat světlo (představte si jako jiskřivě zářící vločky, hvězdičky) do celého svého těla a pak kdykoliv, kde vás to píchne, zabolí - tam pošlete toto světlo a svou lásku. "Naše" tělo bude postupně slábnout a zítra kolem oběda se rozplyne úplně.

Náš oltářek na Práchni
Důležité je uvědomit si, že léčení neznamená, že za vás někdo druhý udělá vaši vnitřní práci - tu jste vykonali vy vnitřním rozhodnutím a vědomým o(d)puštěním starých vzorců - světelné tělo je vlastně takový ukazatel, jak by měly proudit energie ve vašem vlastním éterickém těle, tím, že svému tělu dáte zažít na chvíli, jak to vypadá, když v jednotlivých jeho částech (které jste vzhledem k nezdravým starým vzorcům měly oslabené, či dokonce nemocné) proudí energie přirozeně. Tělo si tento pocit může zapamatovat, a pokud jste opravdu tyto ne-moc-né způsoby nechali za sebou, energie ve vašem těle budou nadále proudit zdravě. Pokud jste se ovšem jen domnívali, že něco necháváte za sebou, ale dál to taháte, pak se proudění ve vašem těle a vašich orgánech vrátí do starých drah - v podstatě je to takový pokus-omyl - snažíte se změnit tok mohutných energetických řek ve svém těle do jejich přirozených koryt, ale umělá koryta vytvořená nezdravým myšlením a vnímáním jsou hluboká a toky se mají tendenci do nich neustále vracet, takže je potřeba upevnit přirozené dráhy, aby byly tak silné a pak i silnější jako ty nezdravé.

Přeji odhodlání převzít zodpovědnou správu nad vaším tělem a vším, co se v něm děje. Poděkujte těm, kteří nyní skrze světelné tělo poskytují zdravé matrice vašemu tělu. Mě přes noc přestaly bolet záda, díky! Mé tělo si snad zapamatuje tento zdravý pocit, stala jsem se v posledních týdnech velkou oporou sama sobě, a tak se domnívám, že již bolest zad nepotřebuji.

Poděkujte svému tělu za jeho služby a Matce Zemi za domov a výživu. Mějte se krásně a oslavujte jaro. S láskou a díky An.

Obrázek od nádherné duše Adriany
Ještě přikládám reakce, díky za ně.

Děkuju, to jsou ta slova, která jsem "slyšela" a nevěděla, odkud přichází...děkuju za propojení a za meditaci, za bránu...Samnet

DIVOKE,HLUBOKE,UZDRAVUJICI... Raam

Prezrela som blog, načítala text, zapálila oheň (vonku i vo vnútri), symbolicky prepustila to, čo sa žiada-lo, nadýchla sa, roztočila svetlo... a milá Anamel, len chcem povedať, že sa pripájam...alebo skôr - som/sme v spojení V ohňostroji svetiel duší víta sa Zrodenie, Nový deň - a nový sen...tak nech to pučí a rozkvitá v plnosti, radosti, ľahkosti a v dôvere... a v lete potom už len letí v ústrety. Budiž světlo. Adriana

☀️❤️
Spolu v krase bytia.
Dakujem. Jana

 V 17:58 jsem se holky taky připojila s meditací od lesa kus za Prahou. Cejtila jsem nás, příroda se zostřila a prohloubila... Taky voním ohněm  pa! Mia

------------------------------

Písnička You light me up (Rozsvěcuješ mě, když se vše kolem jeví temné...) mi přijde vskutku jako hymna těchto dní... v domově tvého srdce hoří pochodeň, abys nikdy nezabloudil příliš daleko...






Autor článku: Jana Anamel Mráčková 

Článek (či jeho části) je možné sdílet v nezměněné podobě včetně aktivního odkazu na http://poselstviohne.blogspot.cz.


Děkuji za příspěvky

  • Fio banka, platby z ČR: 2100410460/2010
  • Fio banka, platby ze SLOVENSKA: 2100410460/8330 

1 komentář:

  1. Ahoj, díky za včerejší možnost být s Vámi všemi :-)
    Při včerejší meditaci jsem kufry plné nepotřebného odpadu nechala za branou... nicméně dnes jsem měla párkrát nutkání je znovu otevřít. Ale stačilo si připomenout, že ten kufr už nikdy neotevřu! Tak doufám, že mi to vydrží navždy :-)
    A jinak: cítím dnes velmi intenzivně 4. čakru, je to nádhera! :-)
    Díky, těším se na příště, Jana

    OdpovědětVymazat