pondělí 31. prosince 2012

Od dvanáctky ke třináctce - děkuji

Rok 2012 ze mne sedřel kůži, a přesto byl nejlepším rokem v mém životě, protože mi ukázal, co vše nejsem, abych mohla konečně být, čím skutečně jsem. Jsem si absolutně jistá, že 2013 bude dalším nejlepším rokem v mém životě. Bože, díky.

150 publikovaných článků, 140 komentářů, 40 tisíc zobrazení. S velkou vděčností Děkuji a všem posílám objetí a světlo svého Srdce. S Láskou Anamel

Za pár hodin se rozloučím s magickým rokem 2012, kdy mi bylo dáno poznat nejpestřejší aspekty Bytí. Díky všem hvězdám, které stály tiše a trpělivě dohlížely na procitání do naší skutečné Podstaty! Každý šel svým tempem a po svém způsobu.

Nekončíme. Naopak začínáme. V proudu života se budeme učit být pravdivějším a skutečnějším Člověkem. Všem přeji, ať je rok 2013 rokem Tvorby - nápadů, které vyřeší doposud neřešitelné. Rokem Lásky - nových rozměrů lásky dosud nepoznané. Rokem Individuality - rozpoznání sebe sama jako jedinečného aspektu Univerza, jež všichni dohromady tvoříme. Rokem Pravdy - rokem, kdy odhalíme ty jedy, ať už chemické či myšlenkové, kterými nás doposud krmila konzumní společnost. Rokem Porozumění - rokem, kdy soudy budou nahrazeny Sou-Citem. Rokem Rovnováhy - kdy nalezneme odvahu neustoupit od prapůvodní Pravdy v našich Srdcích. Kormidelníku, nastav směr - míříme do Svobody.




Autor článku: Jana Anamel Mráčková 

Článek je možné sdílet v nezměněné podobě včetně aktivního odkazu na http://poselstviohne.blogspot.cz.

2 komentáře:

  1. Dnes jsem "náhodou" zavítal na tvoje stránky a jsem příjemně překvapen, okouzlen, pohlazen... Krásné přání do roku 2013, cítím to velmi, velmi podobně. A jak se tak probírám dalšími články, nacházím mnohé moudré myšlenky a pravdy, mně tak blízké. Kéž více lidí takto dokáže vnímat svět a pak nastane onen Zlatý věk, pro který jsme se narodili. Věřím tomu. Přeji ti krásný rok 2013 a není třeba psát víc, ty víš...

    OdpovědětVymazat
  2. Ano, vím. Děkuji, Petře. Děkuji za milá slova a máš pravdu a já nepochybuji, že onen Zlatý věk nastane,... koukla jsem na tvůj blog a také se mi líbí, je od Srdce a v Přirozenosti, nic jiného se od nás Pisálků ani nežádá. Hodně štěstí. An.

    OdpovědětVymazat