pátek 9. listopadu 2012

Životní styl ve znamení "Proč ne" - splň si své sny

Když jsem byla ve Španělsku, hlavním heslem pro rozhodování (o čemkoliv) bylo Porque no, tedy Proč ne. Rozhodla jsem se to po návratu aplikovat i pro život, ale nadšení vydrželo jen pár týdnů, než člověka staré struktury zase stáhly zpátky, než plynutí a důvěra byly znovu nahrazeny strachem a myslí. Trochu si to připomenu, abych věděla, o čem ten život má být? Radost, svoboda, bytí... 

Poletíme na dva týdny do Španělska jen s příručním zavazadlem? Proč ne... Jsou růžové šaty nejlepším modelem do hor? Proč ne... Strávíme dva dny ve vesnici, jejíž jméno ani neznáme? Nacpeme si modelínu do uší, protože spát na parkovišti u příletové dráhy nebyl uplně nejlepší nápad? Ochutnáme tohle, i když ani nevíme, jestli to je k jídlu? Půjdeme v horách za nosem a budeme důvěřovat, že nás intuice dovede? Budeme se koupat nahé v oceánu? Přijmeme nabídku spát v kamionu? Postavíme si stan pod cedulí "No camping"? Necháme se stopem zavést někam úplně jinam, než jsme původně chtěli? Nasbíráme si mušle, i když je za to pokuta tisíc euro? Nastěhujem se ke Španělovi, který neumí anglicky, zatímco my neumíme španělsky? Zůstaneme v dobré náladě, i když se nám únavou podlamujou nohy a do civilizace je to ještě 12 km?...

Ve světě intuice, moudrosti, přítomného okamžiku, radosti, víry a telepatie není nic problém. Je to svět, kde Vám komár jemně zabzučí do ucha, protože právě začíná východ slunce. Svět, kde člověk může důvěřovat člověku. Svět, kde najednou je všechno levnější nebo zadarmo. Svět, kde žádné rozhodnutí není špatně a kde vědomé bytí provede člověka zkušeností magickým a jemným způsobem... Život je totiž tady, přátelé. Nikoliv někde "Až"...

Inu - já jsem Anamel, těší mne :) 






















Tak tohle jsem já. Ve své přirozenosti, v božské radosti, v čistém bytí zde na Zemi, tak jsem Světlem, tak jsem Láskuo... otázka je, jak si to udržet a nenechat se semlít v kole starého a nepotřebného myšlení...

A rozhodla jsem se Vám zazpívat (moje učitelka zpěvu, která nade mnou kdysi zlomila hůl, právě s největší pravděpodobností dostala nepopsatelný záchvat úzkosti :)


Ó, živote, má krásná představo... Miluji Tě. Anamel

1 komentář: