čtvrtek 16. února 2012

Modlitba vděčnosti

"Dřív než se lotos stane lotosem, musí se prodrat bahnem."


Děkuji za možnost žít na této planetě a podílet se na této skvělé době. Uvědomuji si, že ne každý dostal takovou šanci. Je to mé rozhodnutí být zde. Vystáli jsme si velkou frontu, abychom tady mohli být....


Slibuji, že nepromarním potenciál svého života a budu žít a konat ve jménu Lásky a Radosti. Naučím se vesmírným i pozemským zákonům, budu milovat Matku Zemi, neboť Ona je nyní mým domovem, budu milovat i každou bytost na Ní, neboť každý je mým bratrem a mou sestrou. Je mým posláním chránit a opatrovat Matku Zemi a spolu s Ní a mou lidskou rodinou vytvořit ráj na zemi. 


Věci, které se nyní dějí, jsou velkolepé a já nebudu plýtvat svou energií na strach a obavy, neboť vše je v naprostém pořádku. Velká hra se blíží do finále, všichni hrají podle pravidel, všichni hrají skvěle a já jim za to děkuji. Děkuji za to dobrodružství, které můžeme všichni prožívat. Nenechám se již oklamat svými protihráči a budu si udržovat Pravdu a Lásku ve svém srdci, nikdo už mě nedokáže zmanipulovat k pochybnostem a strachu. 


Jsem Věčnost a jako věčné vědomí odevzdávám všechny své strachy a potřeby...


Probouzím Léčitele i Učitele ve mne. Dovoluji si býti Žákem. Přijímám vesmírnou hojnost a štěstí. Probouzím tvořivou sílu ve mne. Otevírám své srdce a pozvedám Pochodeň, nechť mé Světlo zažehne jiskry v srdcích všech lidí, nechť mé světlo pohladí Matku Zemi, nechť mé světlo potěší Vesmír. 


Já jsem .... Anamel, hvězda zrozená z Boha...

1 komentář:

  1. DĚKUJÍ VELKÉM DR Sunny ZA ŘEŠENÍ MŮJCH PROBLÉMŮ JE JEHO EMAIL IS (drsunnydsolution1@gmail.com
    Jmenuji se slečna Maria, byla jsem vdaná za svého manžela po dobu 5 let, kde jsme spolu šťastně žili letos a ne až do doby, kdy odcestoval do Austrálie na služební cestu, kde potkal tuto dívku a od té doby mě nenávidí a děti a lásku jen jí. takže když se můj manžel vrátil z cesty, řekl, že mě nechce vidět znovu a znovu s dětmi, takže nás vyvedl ven z domu a teď jede do Austrálie, aby viděl tu jinou ženu. tak jsem s dětmi byl tak frustrovaný a já jsem zůstal jen s maminkou a nebyl jsem léčeni dobře, protože moje matka se po mém otcově smrti oženila s jiným mužem, takže muž, který se oženil, ji neošetřoval dobře, a moje děti byly tak zmatené a já jsem hledal způsob, jak dostat svého manžela zpět domů, protože ho miluju a vážím si ho tolik, takže jednoho dne, když jsem procházel na svém počítači, jsem viděl svědectví o této kouzelné kouzlo DR Sunny, svědectví sdílená na internetu paní a to na mě zapůsobilo tak moc, že ​​jsem si to zkusil. Zpočátku jsem se bál, ale když jsem přemýšlel o tom, co já a moje děti procházejí, tak jsem ho kontaktoval a on mi řekl, abych zůstal klidný jen 24 hodin, aby se můj manžel vrátil ke mně a ke svému nejlepšímu překvapení jsem dostal hovor od mého manžela na druhý den ptát se po dětech a já jsem zavolal DR Sunny a on řekl, že vaše problémy jsou vyřešeny mé dítě. tak to bylo, jak jsem se dostat svou rodinu zpět po dlouhém stresu brzdit se zlá dáma, takže se všemi tyto pomoci od DR Sunny, chci, abyste všichni na tomto fóru, aby se se mnou řekl obrovský díky DR Sunny a já budu také radu pro někoho v takových nebo podobných problémech nebo jakýkoli druh problémů by měl také kontaktovat jeho e-mail je) (drsunnydsolution1@gmail.com) on je řešením všech vašich problémů a nesnází v životě. jeho e-mailová adresa je opět (drsunnydsolution1@gmail.com)

    JE SPECIALIZOVAT V NÁSLEDUJÍCÍM SPELLU.

    (1) Pokud chcete své ex zpět.

    (2) pokud máte vždy špatné sny.

    (3) Pokud chcete být povýšeni ve vaší kanceláři.

    (4) Pokud chcete, aby po vás běžely ženy / muži.

    (5) Pokud chcete dítě.

    (6) Pokud chcete být bohatí.

    (7) Pokud chcete svému manželovi navázat navždy.

    (8) Pokud potřebujete finanční pomoc.

    (9) Jak jste byli scammed a chcete obnovit vás ztratili peníze.

    (10) pokud chcete zastavit rozvod.

    (11) pokud se chcete rozvést se svým manželem.

    (12) pokud chcete, aby vaše přání bylo uděleno.

    (13) Kouzlo těhotenství k otěhotnění dítěte

    (14) Zaručujeme, že vyhrajete znepokojující soudní případy a rozvod bez ohledu na to, v jaké fázi

    (15) Zastavte rozpad vašeho manželství nebo vztahu.

    (16) jestliže máte jakoukoliv nemoc (H I V), (CANCER) nebo jakoukoliv nemoc.

    (17) pokud potřebujete modlitby za vysvobození svého dítěte nebo sebe samého.

    (18) chcete vyléčit lék na cukrovku, léčbu herpes, vyléčení Hiv a AIDS, léčbu rakoviny prsu a léčbu rakoviny,

    ještě jednou se ujistěte, že ho budete kontaktovat, pokud máte nějaký problém, který vám pomůže. jeho e-mailová adresa je (drsunnydsolution1@gmail.com), kontaktujte ho okamžitě .... zavolejte nebo co se mu stalo číslo na +2349030731985

    OdpovědětVymazat