úterý 14. února 2012

Chcete-li projevit skutečnou a opravdovou lásku, projevte ji sami sobě

Mohu si tisíckrát říkat, že už jsem sebelásku zvládla, a přeci mi moje tělo, mé prostředí i má zkušenost ukazují, že nikoliv.

Je spoustu způsobů, jak poznat, že si nevážíte sebe sama..

  • setrváváme ve vztazích, i když víme, že je čas jít dál, 
  • neumíme definovat, co si skutečně přejeme, protože nedokážeme určit hranice sebe, a tak nám požadavky na život splývají s požadavky ostatních na nás, 
  • neumíme říct ne a cítíme se zahanbeně při úplných zbytečnostech, 
  • bereme si některá slova druhých příliš osobně a moc se zaobíráme tím, co si řekne okolí, blízcí, 
  • hodnotíme své sny rozumem a necháváme ego příliš promlouvat do náplně našich dní... 

Na fyzické úrovni nejsme schopni vytvořit si harmonický a estetický domov, pečovat s láskou o své tělo a hýčkat se, dopřávat si a vyvarovat se jedům a  všemu, co nám nesvědčí, na tělesné úrovni pak ženy mají bolestivou menstruaci či jiné gynekologické problémy. V pubertě či ne - pupínky na bradě jsou též znakem nelásky k sobě...

A teď co s tím... skutečně jsem vzala do ruky tužku a papír a nalepila na zrcadlo text Jsem ten nejdůležitější člověk ve svém životě. Miluji se a přijímám se taková, jaká jsem. Ne, neříkala jsem, že si to napíšu, ani jsem neposlechla svoje ego, že je to pitomost. Mám to na kosmetickém zrcadle u postele a každou chvíli se na sebe dívám a opakuju si to... hodně rychle za sebou, aby neměl rozum šanci protestovat, jak jsem hloupá a naivní...

Už prostě nemůžu čekat, že některé věci se spraví sami. Já jsem tady a mám k posunu nástroje. Byť je rozum i většinová společnost hodnotí jako bezcenné. Ty nástroje fungují a já je použiju. Tečka, žádné odkládání. Tady a teď se začnu s každým dalším dnem více milovat a vážit si své osobnosti, svých ctností i hříchů jako božského projevu, svého těla. 

Chcete-li projevit skutečnou a opravdovou lásku, projevte ji DNES, HNED TEĎ sami sobě. Protože bez sebelásky nebudete schopni milovat a nebudete skutečně milováni, neboť Vaše neláska se zrcadlí ve Vašich vztazích...


Vaše spolubojovnice Anamel

Žádné komentáře:

Okomentovat