úterý 29. října 2013

Muž - Hrdina, Rebel, Milovník

Tohle je doba, kdy se učím mužskou energii vnímat jinak, lépe. Ano, máme tu vztek, boj, touhu po moci, sílu v negativním smyslu a vše, co nám patriarchální doba přinesla, ale nikde není psáno, že není možno ty vnitřní i vnější muže transformovat v Hrdiny, Rebely, Milovníky... postupně, pomalu,... kultivovat charakter, rozvíjet osobnost a otevírat srdce vyšší formě lásky...

Já sama začínám u sebe. Nemusím mít zrovna partnera, i bez něj ve své hlavě vnímám neustále silný hlas mužů kritiků a soudců, ale taky lenochů a ubožáků - neměla jsem v životě vyloženě pozitivní vzory, abych věděla, jak ono pravé mužství vypadá (abych věděla, koho k sobě mám hledat za životního partnera), teď se snažím z každého muže, kterého jsem v životě potkala, vypitvat něco krásného, esenciálního a skládám si obraz, kam a jak bych chtěla svou maskulinní energii (budování, růst, akce) směřovat a časem se mi ona očištěná, kultivovaná a rozvinutá energie zhmotní v nějakého toho partnera, se kterým ten život bude o to víc tvořivější... 1+1 jsou 3... na tom ale teď vskutku nezáleží, pořádek na vlastním dvorku především - Thor taky musel na Zemi, aby se trochu zklidnil, do té doby to byl nafoukaný nezbedný spratek :)

O práci s vnitřním mužem toho asi napíšu ještě více, ale teď je retrográdní Merkur a slova mi moc nejdou, navíc se do toho míchá pokušitelský Saturn a osudovost a já nevím, co ještě, ... zombie dávno pohřbené v minulosti vylézají na povrch k o-světlení, ... takže buďte bdělí, vnímejte znamení a jasné vzkazy, které ukazují vaše současné životní směřování... pozor na cestách, bacha na drobná písma ve smlouvách a nikam se nežeňte, Merkur Vás stejně zpomalí, abyste vše znovu přezkoumali...

Ráda bych poděkovala všem, kteří přispěli do anamelí peněženky, za podporu. Moc si toho vážím, díky, že jste.

Už jsem dlouho nesdílela žádnou hudbu, tak jsem připravila nový hudební pásmo, které mi pomáhá naladit se na tvořivou mužskou energii - v současnosti obsahuje kanál 32 písní a jako u ostatních mých hudebních pásem (Léčivé písně pro duši, 57 písní, kde zvláště ty nejnovější řazené nyní hned na začátku stojí opravdu za to, a Žena je bytost mnoha tváří, 181 písní) budou písně přibývat.


Autor článku: Jana Anamel Mráčková 

Článek (či jeho části) je možné sdílet v nezměněné podobě včetně aktivního odkazu na http://poselstviohne.blogspot.cz.


Děkuji za příspěvky

  • Česká spořitelna, platby z ČR: 1384419103/0800
  • Fio banka, platby z ČR: 2100410460/2010
  • Fio banka, platby ze SLOVENSKA: 2100410460/8330 

Žádné komentáře:

Okomentovat