čtvrtek 29. srpna 2013

Anamel in Spain

Za poslední 3 týdny se znovu vše uvnitř i vně obrátilo vzhůru nohama. Vše začalo akcelerovat rozhodnutím odjet na pár týdnů do Španělska, věci, které jsem odmítala vidět vylejzali na povrch jak červy, dokonce to chvíli vypadalo, že jsem znovu o 30 kroků zpátky, ale někdy se věci musí zhoršit, než přijde to očekávané výrazné zlepšení. Zdá se, že jsem jako duše i jako člověk zas o dost dospěla. Pochopila jsem, co to skutečně znamená "být zodpovědný za to, co vytvoříš" a uvědomila jsem si, jaké vztahy ve své budoucnosti chci vybudovat, kým se chci stát. 

Každopádně posílám pozdravy ze Santander, za chvíli přejedu busem do San Vicente, kde začnu svých 420 km camino de Santiago. Mou touhou je:

- být v náručí matky přírody tak dlouho, jak jen to půjde
- v samotě se dostat zpět k sobě
- dosáhnout cíle, který jsem si dala před dvěma lety (Camino de Santiago) a dokázat si, že ještě stále umím dotahovat věci do konce, i když to poslední měsíce tak moc nevypadalo
- toulat se po španělském pobřeží - Camino norte
- a otevřít se lidem tak, jak jsem to nikdy nedokázala, z uzavřenosti se stát kontaktním typem (to je termín, který mám z filmu 10 items or less) - více se ptát (nemusím na vše být připravena dopředu), více komunikovat, naučit se španělsky...

A mnoho dalších tužeb je uvnitř mě, ale tou hlavní je nyní zjednodušit život na chůzi, jídlo, spánek a koupání v oceánu...

Cesta na letiště Frankfurt-Hahn:







Autor článku: Jana Anamel Mráčková 

Článek (či jeho části) je možné sdílet v nezměněné podobě včetně aktivního odkazu na http://poselstviohne.blogspot.cz.


Děkuji za příspěvky

  • Česká spořitelna, platby z ČR: 1384419103/0800
  • Fio banka, platby z ČR: 2100410460/2010
  • Fio banka, platby ze SLOVENSKA: 2100410460/8330 

2 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. Všichni jsme v tom spolu a zároveň každý sám za sebe, potkáváme se, míjíme. Díky ♥

      Vymazat